Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> börjar krokna
          lavendelgården
          Inlägg 06-08-2011, 20:06
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 330
          Medlem nr: 20 930

Jag har en underbar trädgård med mer äm 2000 olika arter. Olika biotoper gör att jag kan få många olika växter att trivas. Har en ambition att jag ska i alla fall ha lite kontakt med mina gäster. Trodde att det skulle gå att driva ett företag , med inriktning på visningsträdgård även i Sverige. Orkar inte ha folk här hela tiden och framför allt - vi hinner inte med att varken sköta eller njuta av trädgården. Hur gör man när människor kommer kl 1900 för att dom har prioriterat stranden o sen var det ju mat osv. Varför kan inte folk komma när vi har öppet? Vad ska jag göra - stänga eller.....
          Samtidigrt är det såå kul med allt intresse och allt beröm, men nu känner jag att vi inte har något privatliv längre. Det är såå kul att trädgårdsintresserade kommer hit och njuter av trädgården - men varför respekterar man inte våra öppettider.Vad ska jag göra . Vi har ju satsat massor av pengar på detta projekt - men nu får det vara nog - pengar är inte allt. Till råga på allt - vi måste betala 25% i moms - trädgård är ju inte kultur!!!! Ge ett råd - please
          Åsa www.lavendelgarden.eu

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-07-2025, 09:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon