Jag söker här på forumet efter piontrådar finns 22sid. Men många bilder går ej att få upp längre.En tråd som hänvisas till och som jag läste i höstas "pionångest" hittar jag inte.
Det som händer när jag läste var ungefär tvärtom vad jag ville,istället för att veta allt mycket bättre,jag visste ju en del innan,tvivlar jag p det jag redan visste.
Men pioner ska jag ha kosta va de kosta vill! höll jag på att säja,men det är just de har ingen förmögenhet att lägga ut,alltså behöver inte vara nån raritet men de ska blomma någotsånär fort och vara vackra förstås!
Hade ju tänkt skicka efter från odla,men det verkar som det är många som anser att det är bättre att plantera på hösten
Tar det lång tid för de här som säljs nu att komma upp i storlek?
Det står att växterna skickas när det är dags att plantera,men det är ju fler som skriver att de kommit för tidigt att de måste plantera dem i krukor först.
Så nu behöver velmajjan råd igen! Ska jag satsa på dessa små rotknölar eller är det bättre att gå upp lite i pris och plantera större plantor (och ska de isåfall planteras på hösten)?
--------------------
|