Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Kanintillbehör, Var köpa?
          Ingo
          Inlägg 15-09-2004, 13:59
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 723
          Medlem nr: 1 235

Hej!

Vi blev med utekaniner i somras (som om det inte räckte med tvillingarna), två dvärgvädurar (åtminstone tror vi att det är det de är). På semestern byggde jag en stor vinterbonad bur åt dem, nästan friggebodsvarning på den. biggrin.gif

Men det går ju åt såna enorma mängder strö i en bur med två kvadrats golvyta, så jag börjar tröttna på att släpa hem små ströförpackningar från det lokala lågprisvaruhuset där de dessutom har slut på dem allt som oftast. Zooaffären har alltid strö hemma men där är det i stället hutlöst dyrt.
          Men på gården där äldsta dottern går i ridskola har de stora säckar med vad jag kan se i princip samma vara (sånt som de strör ut i spiltorna). Var får man tag på såna? Eller har någon andra tips om täckmaterial för burgolvet?

Jag har egentligen samma problem och fråga när det gäller mat - små och dyra förpackningar av hö och kraftfoder, och Lakrits och Kakao växer fortfarande så de äter som hästar.

--------------------
          Hälsningar Ingo, zon III

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 06:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon