Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vi träffades på krogen som många andra..
          virrevarv
          Inlägg 30-04-2005, 21:08
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 205
          Medlem nr: 5 247

Jag & Lennie träffades på krogen..
          Han bjöd upp mig, vi började prata & jag kände direkt att det här kunde vara en guldklimp! wub.gif Jag flörtade stenhårt den kvällen, ville inte släppa honom, & det verkade ömsesidigt. Så när krogen stängde fejkade jag att jag inte hade pengar till taxin hem, Lennie var givetvis gentleman & erbjöd att jag kunde få sova hos honom... På den vägen är det, idag har vi barn & hus, vem kunde tro det för sex år sedan? En liten kul detalj är att jag dagen efter, när jag vaknade upp hos Lennie inte kunde komma ihåg vad mitt kap hette men såg på en Telia räkning att det var Lennie, Lennie kunde inte komma ihåg mitt namn heller så när han körde mig hem på e.m & vi fikade i mitt kök så såg han det på en Telia räkning!!! laugh.gif
          Dessutom hade jag rätt, han var verkligen en guldklimp! Trots att vi fått barn med alla de slitningar det kan innebära på ett förhållande så får vi det bara bättre & bättre! Många av våra gemensamma vänner säger att vi är snuskigt lyckliga & dom har rätt för det är vi! Nästa sommar ska vi gifta oss... wub.gif

--------------------
          Välkommen att titta in på min Blogg; Humlans Trädgårdsblogg!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 03:59

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon