Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> lite uppdateringar för dom som ville, ang kattungen
          malin72
          Inlägg 11-12-2006, 23:57
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

hm jo nu är det ju så att många läste om "grannens" katt på området....
          efter att sambon och hon pratat så kommer inte lillan hit nattetid så mycket längre så men dagtid tittar hon in...

hon sa ju att dom tog hand om henne så mycket mm och hon har det bra där borta.... jo jo jätte mad.gif mad.gif
          i flera veckor har jag kännt hennes tovor och dom blir ju inte mindre..
          så nu sitter jag här igen jaha grannsämja laugh.gif laugh.gif det såg man ju på insider wink.gif
          så här ser hon ut (om ni nu kan se)

tovan är så stor som mellan mina fingrar

sen säger hon åhhhhh måste du fota mig när jag vill ligga här och mysa

ja inte är det roligt...jag skulle vilja raka henne (tovorna sitter för fast och nära huden) men då får man väl "grannen"på sig
          så det var det senaste ang lill tjejen (som säkert är på tjocken snart)

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 22:11

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon