Medlem
Antal inlägg: 2 514
Medlem nr: 58
Har som vanligt varit för snabb att skicka iväg papper. I Aftonbladet i helgen eller början på veckan var det ett recept på Paprika fylld med någon stuvning av Lövbiff mm. kommer tyvärr inte ihåg exakt datum Nu när jag skulle ha det hade jag givetvis skickat iväg det trots att jag tyckte jag la det åt sidan för att spara. Med andra ord har gubben fått vatten på sin kvarn att "nu har vi säkert städat bort det igen". Vore inte minst därför evigt tacksam om någon annan har detta recept kvar så jag kunde få det dels för att kunna laga det och dels för att kunna visa honom att det löser sig så bra så ändå när man har en guldgruva som Odla nu att ösa ur. Tackar på förhand Eva St
--------------------
Skjut inte upp till i morgon vad du kan ha nöje av idag.
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
Kolla om den inte finns med på Aftonbladets sajt, dom har ju en hel Plusmeny för mat och vin!
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)
Medlem
Wooow Nu har jag fått ett tips och det var på pricken det recept jag sökte. Surprisegrottor hette det. Nu är både menyn och husfriden återställd Eva St
--------------------
Medlem
Upptäckte också att det var en betaltjänst det var därför jag tänkte någon annan kanske var mer ordentlig och hade ordning på sina tidningar så jag kunde få receptet på detta sätt istället och det lyckades ju trots att jag dessutom tydligen uppgivit fel tidning eftersom det var i Expressen och inte Aftonbladet. Snacka om error i hjärnkontoret Eva St
--------------------
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
Var så god!! Här har du det, och Expressen var inte sniken heller!! Surpricegrottor
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)