CITAT (anne-li i olofstorp @ 24-07-2010, 00:24)

Tack kära ni!!! Ni är såååå underbara! Och Myosotis, tack för dina bilder dom värmer såååå!
Idag när jag kom upp till sjukhuset hade dom flyttat mamma till ett 4-bäddsrum.... Inte fel i och för sig, hon kan behöva stimulans från andra. Men hon hade suttit uppe sedan klockan 8. Innan dess hade hon gått själv till tvättrummet, tvättat sig och sedan ätit frukost....!"!!!!! Jätteroligt, men när jag kom hade hon haft diarre, och tvätten där tog en bra stund, sen sov hon.... Omöjlig att väcka, och det ville jag ju inte heller. hon behöver sova!!! I början på nästa vecka skall dom röntga igen och ta beslut om operation eller inte, blödningen tar till sig vätska, och det innebär ju ett större tryck på hjärnan.... Frågan är väl bara om hon klarar en narkos......
Tack än en gång alla ni som gör mitt liv lättare just nu!!!!

Ibland får man verkligen känna av att man lever! Så mycket oro och elände på din semester!

Fast å andra sidan hade det inte varit ett dugg bättre om det hänt när du jobbade! Förstår att du oroar dej för operation, men du får helt enkelt lita på att läkarna tar rätt beslut och att det går väl.
Jag tänker på dej och din familj!