CITAT (Aqvakul @ 24-07-2010, 22:40)

Det bästa är nog att försöka ignorera ovidkommande och störande inlägg.
AQVAKUL,
Du har läst mitt inlägg i denna tråd. Svarade just till Markus, att silos och jag gjorde ett eget försök för att spåna efter om det fanns intresse, och det har kommit många frågor av personer, som jag inte ens har sett på trådarna på sistone.
Men den kan mycket väl sluta för dit kom "mobben", även att de har egna ( 4st) svammeltrådar att leka med.
det var ju med gott avsikt ville vi samla de udda sakerna på en och samma tråd och till dom som var ärliga i sina frågor. Nu skrämmer dom bort dessa som ville vara seriösa och hadde funderingar, men jag vill inte vara med på svammel, men ibland blir man så in i vassen irriterad och då skulle man gå ifrån det och hålla till sitt.
Jag har tänkt, men har inte pratat med dem som vill ha tråden kvar. Kanske komma in när det finns behov av mina kunskaper.
Annars har jag tyckt bra om Odla --- i den trädgårdsdelen mes alla råd som man får och vissa har redan tänkt samma sak, så det är bara att läsa och lära.
Jag har inte kunnat sova, men nu ser jag detta med andra ögon. OK, kanske hinner jag få en tupplur, men jag skämms för den låga nivån som vissa håller på med.
...... Fuchian ....
Redigerat av fuchian: 25-07-2010, 05:31