Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > 26 aktiva, på forum
          lolo
          Inlägg 20-01-2004, 18:40
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 1 130
          Medlem nr: 382

Hej! Jag satt och tittade på hela idrottsgalan och gladde mig särskilt mycket åt Annika Sörenstams välförtjänta priser. Tillhör själv kategorin "sportfånar" och ser såväl ishockey, längdskidåkning som utförsåkning på TV under vintern. Ishockey ser jag dock helst live. Idrott är underbart, då den förenar, sporrar och fostrar framförallt ungdomar. Dessutom är den ofta rolig att utöva själv och att titta på.

Men när galan slutade skyndade jag mig till odla.nu:s forum för att läsa alla roliga och intressanta inlägg som skrivits dittills! wub.gif

mvh Ann-Louise i Lycksele

--------------------
          Ann-Louise zon 5

"Fyll inte livet med år utan åren med liv"

Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 20-01-2004, 20:30
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

CITAT (pa kalmar @ 19-01-2004, 21:38)
          Klart att TV:n står på. Problemet är bara att jag kan titta på datorn och höra TV:n. Vill jag se TV:n måste jag vrida huvudet 180 grader (hur det nu går till), och då ser jag ju inte datorn.

Här står teven alltid också på när mannen är hemma. Jag behöver bara vända mig 90 grader smile.gif , men jag gör oftast som Ann, tittar på datorn och lyssnar, mer eller mindre frivilligt ohmy.gif , på teven.
          Idag är gubben inte hemma och det är så tyst omkring mig. wub.gif Ganska behagligt ibland, inget tevesorl och inget snarkande från soffan sleep.gif laugh.gif . Barnen tittar uppe hos sig så här sitter jag i lugn och ro.
          Ibland tänker jag att jag skulle klarat mig utmärkt utan teve, men ......... När jag tänker efter så vill jag gärna se nyheter en gång på kvällen och något underhållningsprogram på fredag och lördag, så det hade kanske varit för bra att vara helt utan blink.gif

Citera
          yla
          Inlägg 20-01-2004, 22:06
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 5 649
          Medlem nr: 208

jag har också tvn på o ifall de skulle bli nåt intressant så vrider jag på huvet elller om det är väldigt intressant så sätter jag mej i fåtöljen o kollar enbart på tvn

det man har svårt att vara utan är ju odla ,,snacka om beroende smile.gif

--------------------
          lev idag imorrn kan de vara försent
          min hemsida
          yla oldwolfie

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 06-08-2025, 00:28

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon