Ja men, Doris ser ju att vara en flicka med lite ruter i, som en pojkflicka, menar jag.
Jag har varit hos min hypnoterapeut idag och är en anings omskakad i skallen, så vi får väl vänta med historier till en annan dag.
Jag ska till henne för 3:e gången i slutet av nästa vecka och då tror vi att det är klart för min del.
Hon känner väl min dotter och sade att det vore mest nyttiga att hon kom till den slutsatsen att be om hjälp för sina gamla sår som skaver. Men hon erkänner inget sånt.
Jag har dock gjort detta för min egens skull, men det löser inte hennes problem utan endast som hjälp att förstå för min del.
Jag är en anings trött och tankarna irrar kring det som fanns som jag inte visste hade hänt ens. Knepigt med det hela.
I morgon är det kiropraktorns tur att kolla min rygg och vi hann inte handla idag, så det får bli i morgon.
Jag har lagt vid sidan om mitt bokmanus, för det är just nu lite jobbigt att skriva mer.
Ska fota mina vackra amaryllissar och sen tömma kameran till datorn. Det finns ju bilder från vår resa till Teneriffa. Filmkameran har vi inte tittat på än, men det kommer.
Ha det så gott ......

....Fuchsian .....