Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Silverek till rosor, fint eller fult
          emmsing75
          Inlägg 29-07-2010, 17:13
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 220
          Medlem nr: 7 025

En bekant har gett mig fria händer att fixa till deras trädgård när de är på semester så att den är lite finare än vanligt när de kommer hem. Jag har rensat lite allmänt men eftersom de inte finns hemma att rådfråga vågar inte köpa in och plantera några ordentliga/dyra plantor, men samtidigt är det kul om det finns lite nytt. Huset är gammalt, från slutet av 1800 kanske och trädgården är också av lite gammal "mormorsstuk". Vid ena sidan av huset har de en rabatt med bla röda rabattrosor men mellan finns öppen jord som jag märkt drar till sig lite ogräs. Jag har tidigare haft svårt för silverek men nu är jag lite inne på att sätta lite sånna där eftersom de är tillfälliga och billiga. Gillar dem det sen kan man ju byta ut mot mer permanenta silverfärgade blommor och gillar dem det inte kan man ju bara ta bort dem. MEN, jag känner mig så osäker om det är en bra idé eller inte eftersom jag tidigare varit anti-silverek. Så, vad tycker ni andra låter det katastrofalt eller som en rimlig idé.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 16:01

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon