Medlem
Antal inlägg: 5 656
Medlem nr: 834
-22°i morse,ingen skoj och cyklar till jobbet,det gällde påpälsning med termobyxor,mössa mm mm mm.Cyckeln gick väldigt trögt.Nu är det bara -9,8°.I eftermiddag pajade värmesystemet på jobbet temp.sjöng till15° ,plus kall luft från luftkonditioneringen.Troligtvis är det åtgärdat i morgon. Mina katter vägrar att går ut.
Medlem
Antal inlägg: 1 664
Medlem nr: 1 962
Det ska i alla fall bli lite mildare till helgen, men som ni nog redan vet så kommer åter den kalla luften ner och vi får åter kämpa mot kylan i hela landet. Just nu känns våren väldigt långt borta
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429
-13 som lägst inatt och idag och 8,9 minusgrader just nu ändå bor jag långt upp i norr i staden Kiruna som har förorten Jukkasjärvi. Ni vet Jukkas där Icehotel finns Jag unnar er sörlänningar (ni som längtar efter det) alla minusgrader och snö i mängder
Medlem
Antal inlägg: 1 130
Medlem nr: 382
-30 grader i morse, sen steg temperaturen till -28. Jag gillar en "riktig" vinter med snö, sträng kyla och klart väder! Då känner man att man lever! Men vårtendenserna märks ändå, eftersom solen håller sig uppe längre nu. Jag unnar också er sörlänningar lite kyla och snö!