TILL FUCHIAN!
Jag vill bara att du skall veta att jag anser INTE att du är "troll" lika lite som jag skulle tänka eller säga om någon annan att de är "troll"...i sådanam fall är vi allihoppa "troll"anonyma som vi är....nej förresten;jag är definitivt inte anonym!
"CITAT (silos @ 05-08-2010, 16:40)
Det kan tyvärr inte jag svara på.Men jag håller inte med dig om att det vore det enklaste sättet att tjaftset skulle ta slut.Det allra enklaste sättet ,enligt mitt sätt att se på saken är att,den som känner att h*n är påhoppad medmera låter den bara att passera,som om att det inte överhuvudtaget inte fanns!
Men jag vet att detta är mycket svårt,eftersom det kräver att man inom sig själv frågar:varför reagerar jag på detta vis,varför måste jag ge igen,blir det bättre genom mitt eget beteende eller förvärrar det saken som pågår?!
Mvh//Kyllikki
Jag tror att "trollen" anfaller endast där de kan förmå att medlemmar blir irriterade"
Med orden ovanför menar jag oss alla,både de som anses som "troll"och de som anser sig vara "rena" från "trollerier" och ändå anser sig att "de" har rätt att kasta skit på "troll".
Jag har i varje fall sett här hårda ord från båda håll Fuchian som anses vara "troll" för denna gång!
Jag har suttit i den sitsen själv 2005-2006,men om jag nu minns rätt så gav jag inte igen när personer attackerade mig! Men för mig var det bara bra att det hela hände eftersom det gjorde att jag kunde växa som människa!
Mvh//Kyllikki