Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

27 sidor V  « < 15 16 17 18 19 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Jag retar mig på..., irritationsmoment i vardagen
          herkules
          Inlägg 12-08-2010, 21:00
          Länk hit: #321

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

CITAT (Gossen Ruda @ 12-08-2010, 21:51) *
          Nu regnar det på festivalen. devil.gif

haha, skadeglädje, den enda sanna ... biggrin.gif

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          Motti
          Inlägg 12-08-2010, 21:10
          Länk hit: #322

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Jag retar mig på att jag svetas hela tiden den så kallat övergångsåldern thumbdown.gif undrar när den tar slut ?just när man tror att det är över så slår "Svettnisse" till ranting.gif har svetats floder i dag sos.gif

Redigerat av Motti: 12-08-2010, 21:11

Citera
          fuchsian
          Inlägg 12-08-2010, 21:38
          Länk hit: #323

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Ucsh, Motti,
          Allt ska man då ha bara att man är kvinna. Jag väntar på den manliga delen skulle ha några svettnissar, så slutade dom att retas. Min väninna har det jobbigt och ser ingen slut på eländet efter 4 års svettnissar.

Hur jag kommer att få, vet jag inte, men mamma hade knappt något obehag.

Det går över, trösta dig med det ......... tummenupp.gif ..fuchian...

Citera
          sqrulan
          Inlägg 12-08-2010, 21:56
          Länk hit: #324

Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem nr: 9 264

Till Motti: Jag plågades så fruktansvärt så jag gick till läkaren och fick nån typ av hormontabletter för jag orkade inte längre. Kunde knappt sova och dagarna på jobbet var som ett bastubad ibland, allt försvann på några dagar och livet återvände av hormonerna.

--------------------

Citera
          Motti
          Inlägg 12-08-2010, 22:04
          Länk hit: #325

Medlem

sqrulan !jag har haft hormonspiral i fem år !homontabletter och plåster!slutade med det för två år sedan och det funkade men nu är det som jag fått en ny körare thumbdown.gif Sover med öppet fönster och utan täcke,kan inte ha fötterna under täcke alls !då kokar jag confused.gif Ja vad sjutton,man får väl rida ut stormen på ett eller annat sätt sweatingbullets.gif

Citera
          sqrulan
          Inlägg 12-08-2010, 22:08
          Länk hit: #326

Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem nr: 9 264

Så du kan inte testa tabletter igen då? Varför ska man plågas då det finns hjälp? Jag vet att hormoner är inte nyttigt att äta men det är inte roligt att plågas i flera år heller.

--------------------

Citera
          Fröken Knuff
          Inlägg 12-08-2010, 22:11
          Länk hit: #327

Medlem
          Antal inlägg: 104
          Medlem nr: 30 590

CITAT (fuchian @ 12-08-2010, 11:35) *
          Stort sett har inget att reta mig på för orkar inte ens tänka på det. Mina tankar går till min mamma som dog knapt en vecka sedan. korrespondens per mail och tel men mina syskon flera gånger dagligen, då hinner man inte lägga märke till det som skulle irritera mig. ............... fuchian ....

Usch vad tråkigt, jag beklagar verkligen sorgen! Gott att ni syskon har varandra i denna stund. Varma kramar
          /Anna

Citera
          Motti
          Inlägg 12-08-2010, 22:20
          Länk hit: #328

Medlem

sqrulan !nä jag tror jag skiter i det nu flirting.gif det går väl över ,ja det går över någon gång,trött på att stoppa i mig en massa piller,räcker med dom jag har nu.Man får se livet som det är:)Strindberg sa:vem har sakt att det ska vara lätt att leva rolleyes.gif och så är det nog,livet har sin gång antingen man vill eller inte kompiskram.gif
          Mvh motti

Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 13-08-2010, 06:35
          Länk hit: #329

Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem nr: 45

Motti det går över.....

Citera
          Pia L
          Inlägg 13-08-2010, 06:37
          Länk hit: #330

Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem nr: 7 292

Ni kan få byta med mig, jag fryser konstant om det inte är minst 25 grader och vindstilla :-(

--------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-08-2010, 07:59
          Länk hit: #331

Medlem

Motti,

Ja, om du kunde dela med dig med Pia L, men de är snabba på att ge medicin, syrran har det så jag undrar hur jag ska få det........
          Men som sagt var, verkar obehagligt för dig, men det går över, frågan är när? .....fuchian ....

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 13-08-2010, 08:41
          Länk hit: #332

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

CITAT (Pia L @ 13-08-2010, 07:37) *
          Ni kan få byta med mig, jag fryser konstant om det inte är minst 25 grader och vindstilla :-(

Sån var jag också så jag trivs så bra med att vara varm och t.o.m. svettas ibland! smile.gif Så håll ut Pia, du kommer också att få vara varm och go!!
          Anki

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          Solstorm
          Inlägg 13-08-2010, 08:56
          Länk hit: #333

Medlem
          Antal inlägg: 2 933
          Medlem nr: 13 452

CITAT (Pia L @ 04-08-2010, 19:34) *
          Anledningen till att balsam tar slut fortare än schampo är att om man tycker att man tar lika mycket av varje, t.ex en 5 kronas storlek så blir det mer av balsam eftersom schampo är mer lättflytande och balsam blir en klutt på höjden också.

CITAT (fuchian @ 05-08-2010, 03:54) *
          Glömde lägga till det i mitt tidigare inlägg.
          Om man har längre hår så givetvis går det mer åt då. Även som jag påpekade att balsamet är mindre flytande, brukar jag hålla mig till ungefär samma mängd, för mitt axellånga burret behöver det mest i topparna, mera sällan, att jag gnor det ända in, beroende av hårkvaliten.

Under sommaren torkar ju håret av solen, trots att jag sätter en klämma som håller fast den och ur vägen.
          Kör med intensiv hårbackning oftare än med vinter om man inte är på resa... alla har sina favoriter, men brukar köpa hos min frise salong när jag är där, annars får det bli annat. .... fuchian...

CITAT (Pia L @ 13-08-2010, 07:37) *

CITAT (fuchian @ 13-08-2010, 08:59) *
          Motti,

Ja, om du kunde dela med dig med Pia L, men de är snabba på att ge medicin, syrran har det så jag undrar hur jag ska få det........
          Men som sagt var, verkar obehagligt för dig, men det går över, frågan är när? .....fuchian ....

Jag tror att det är fler än jag som retar mig på att fuchian/tottes matte/pia l/reserv inte kan nöja sig med att skriva under en signatur utan dessutom sitter och skriver till sig själv i forumet i samma trådar. Det hade ju varit enklare att sitta hemma och prata högt för sig själv. Om henne tycker jag wacko.gif

Citera
          Pia L
          Inlägg 13-08-2010, 09:00
          Länk hit: #334

Medlem

Solstorm : på det kan jag bara svara....som man känner sig själv känner man andra

--------------------

Citera
          Solstorm
          Inlägg 13-08-2010, 09:14
          Länk hit: #335

Medlem
          Antal inlägg: 2 933
          Medlem nr: 13 452

Vad kass du är laugh.gif För det att du har blivit överbevisad flera gånger med att du har massa olika nick så innebär ju inte det att jag har det för det laugh.gif

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-08-2010, 09:19
          Länk hit: #336

Medlem

CITAT (Fröken Knuff @ 12-08-2010, 23:11) *
          Usch vad tråkigt, jag beklagar verkligen sorgen! Gott att ni syskon har varandra i denna stund. Varma kramar
          /Anna

Fröken Knuff,

Tack för dina ord, det värmer. Endast Silos har vetat om detta under sommaren. Mamma ville leva till midsommar och det fick hon och lite till. Endast min närmsta syster har börjat ordna upp saker och ting, för att slippa tänka på det.

Vi i syskonskaran, 4st. ser saker och ting på olika sett så jag har bett om att vi ska göra precis som mamma ville. Det skrev hon på en ark hur, var och vad hon ville, så den delen är lätt, men jag erkänner att jag har varit ur gängorna under sommaren och har fyllt en hel del tid på forum, först för mina växter och sedan i olika andra debatt som inte har varit så lyckade.
          Jag meddelade till Silos med PM när det hade hänt och att hon inte behöver hålla det för sig själv längre, för jag kommer att nämna detta i forumet, om det passar i.

Jag är äldst och de andra lutar sig mot mig, men även detta ska vi ro i land, liksom vår fars begravning ett bra tag sedan. Hann prata med henne 3v. innan hon blev medvetslös. .......fuchian .......tack Anna ....

Redigerat av fuchian: 13-08-2010, 09:23

Citera
          Pia L
          Inlägg 13-08-2010, 09:23
          Länk hit: #337

Medlem

Solstorm : Oja, jag har även blivit anklagad för att vara Yla, evelina, Pejori, Fenja m.fl kärt barn har många namn och gud så kär jag bör känna mig.
          Konstigt nog så är det bara en enda medlem på odla som använder det här ipnummret och det är jag.

Något som retar mig är alla dessa som tror sig veta men i själva verket inte har en susning om hur det egentligen ligger till.

Redigerat av Pia L: 13-08-2010, 09:24

--------------------

Citera
          Gunilla T
          Inlägg 13-08-2010, 09:26
          Länk hit: #338

Gäster

CITAT (Pia L @ 13-08-2010, 10:23) *
          Solstorm : Oja, jag har även blivit anklagad för att vara Yla, evelina, Pejori, Fenja m.fl kärt barn har många namn och gud så kär jag bör känna mig.
          Konstigt nog så är det bara en enda medlem på odla som använder det här ipnummret och det är jag.

Något som retar mig är alla dessa som tror sig veta men i själva verket inte har en susning om hur det egentligen ligger till.

..och hur ligger det egentligen till?

Citera
          fuchsian
          Inlägg 13-08-2010, 09:30
          Länk hit: #339

Medlem

CITAT (Solstorm @ 13-08-2010, 09:56) *
          Jag tror att det är fler än jag som retar mig på att fuchian/tottes matte/pia l/reserv inte kan nöja sig med att skriva under en signatur utan dessutom sitter och skriver till sig själv i forumet i samma trådar. Det hade ju varit enklare att sitta hemma och prata högt för sig själv. Om henne tycker jag wacko.gif

SOLSTORM,

Du får reta upp dig så mycket du vill, och tycka vad du vill, orkar inte med dessa som ger sig på mig, de flesta har jag tryckt på den knappen som det står "ignorera" för att slippa se vissa, men du kan läsa mitt inlägg lite längre ner till Fröken Knuff.
          Om du inte efter det fattar något, så jag beklagar. .... fuchian .....

Citera
          Pia L
          Inlägg 13-08-2010, 09:31
          Länk hit: #340

Medlem

Gunilla T : Det skrev jag ju, det är bara jag som är Pia L som skriver från det här ipnummret och jag ska inte behöva gå till försvar för att andra får för sig saker.
          Jag har banne mig rätt att få skriva här som alla andra, jag undviker dom s.k. bråktrådarna, men lika så förbaskat så påstås jag skriva i dessa under andra namn.
          Jag har även haft nicket Copycat och det är det jag bytte till Pia L när jag kom tillbaka efter att dom gjorde om lite på odla, det hade jag som undertext ett tag så det var ingen hemlighet, det var många som passade på att byta nick i samma veva.

--------------------

Citera

27 sidor V  « < 15 16 17 18 19 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-06-2026, 04:23

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon