Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

11 sidor V  « < 6 7 8 9 10 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Bättre stämning behövs här på småprat
          fuchsian
          Inlägg 16-08-2010, 18:05
          Länk hit: #141

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (malcolm @ 16-08-2010, 18:02) *
          HUR tusan kan ett inlägg som detta leda till bråk? Finns det inget att prata om annars ?

MALCOLM,

Det undrar jag också. Det är skrivet i all välmening, men de som gräver djupt kan få upp en kines, inget mer om vad det har med inlägget att göra.
          Under ditt bortvaro har jag fått jättemånga nicknames och massa fula tillmälen (Red Top), men sedan har de tappat tråden och inte kunnat ge mig bevis när jag bett om det, bara massa bla..bla.... som jag inte bryr mig om.
          Det råder troligen en nyhetstorka men jag undrar när de börjar fajtas om valet, det väntar jag på, för det är ett område som jag håller mig borta både hemma och andra sammanhang.
          Det är skrattretande helt enkelt, der kan jag hålla med om .... confused.gif ..fuchian..

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 16-08-2010, 18:14
          Länk hit: #142

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Har Malcolm varit borta confused.gif Tror du har missat något igen.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          malcolm
          Inlägg 16-08-2010, 18:17
          Länk hit: #143

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

CITAT (*Stintan* @ 16-08-2010, 17:56) *
          Fuchia kan du inte få låna din mans kopieringsapparat så slipper du upprepa dej så mycket?

Inte verkar du ha skakat av dig några människor eftersom du omnämner dom i varje inlägg. Om du nu är "så in i vassen trött på den dåliga energin" varför söker du då upp den ideligen?

Det är ju DU som bråkar mest på Odla och jag fattar inte varför du ger dig på fuchian och silos hela tiden, tyckte du var en intelligent och rolig kvinna förut men inser alltmer att du styrs av avundsjuka och dålig självkänsla. Är det nu så att du inte gillar trådar som du inte gillar från dessa damer så varför öppnar du dem och varför bryr du dig om att kommentera dem i så fall...?

Tyvärr har en del hakat på "kärringmaffians" idéer och beskyller andra för lögner och förtal av ren avundsjuka, är det nu7 så att någon har en villa i Spanien, en BMW eller nå´t annat som kan tyckas var lite för mer så låt då då människan ha det utan att angrepp

Citera
          Anma
          Inlägg 16-08-2010, 18:20
          Länk hit: #144

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (silos @ 16-08-2010, 19:04) *
          [attachment=53947:Dockor_011.JPG]
          Jag tänker som att det är Einari,en av mina dockor som vinner och här är han precis perfekt! biggrin.gif

Ok, då blev det genast mer begripligt. sweatingbullets.gif

Redigerat av Anma: 16-08-2010, 18:49

Citera
          Cherry
          Inlägg 16-08-2010, 18:31
          Länk hit: #145

Medlem
          Antal inlägg: 35
          Medlem nr: 32 283

Det här är en väldigt känslosam och jobbig tråd.
          Jag kan inte tillägga just nåt men ber er lyssna på denna text.

Perfekt

Citera
          Rihane
          Inlägg 16-08-2010, 18:36
          Länk hit: #146

Gäster

CITAT (Anma @ 16-08-2010, 19:20) *

Projicering är att tillskriva andra dom svagheter man blundar för att man själv har.

Rent praktiskt kan man säga att när "någon" beskriver en annan människa säger beskrivningen mer om människan som beskriver än den människa som beskrivs.

Edit stavfel

Redigerat av Rihane: 16-08-2010, 18:37

Citera
          Solstorm
          Inlägg 16-08-2010, 18:38
          Länk hit: #147

Medlem
          Antal inlägg: 2 933
          Medlem nr: 13 452

Malcolm, du har nog missuppfattat. Stintan kan vara vass men om du läser de inlägg fuschian/tottes matte har gjort i olika trådar så förstår du att Stintan inte har gått över gränsen utan det är den andra knäppgöken som bär sig illa åt och förvanskar andras inlägg.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 16-08-2010, 18:44
          Länk hit: #148

Medlem

CITAT (malcolm @ 16-08-2010, 19:17) *
          Det är ju DU som bråkar mest på Odla och jag fattar inte varför du ger dig på fuchian och silos hela tiden, tyckte du var en intelligent och rolig kvinna förut men inser alltmer att du styrs av avundsjuka och dålig självkänsla. Är det nu så att du inte gillar trådar som du inte gillar från dessa damer så varför öppnar du dem och varför bryr du dig om att kommentera dem i så fall...?

Tyvärr har en del hakat på "kärringmaffians" idéer och beskyller andra för lögner och förtal av ren avundsjuka, är det nu7 så att någon har en villa i Spanien, en BMW eller nå´t annat som kan tyckas var lite för mer så låt då då människan ha det utan att angrepp

Och du anser dig ha rätt och kännedom nog att uttala dig om hur jag är? Jisses Malcolm beror detta påhopp på att du inte fick svar på ditt senaste PM eller? Ett gott råd till dig bara. Sätt inte epitet på människor du inte vet ett smack om. Ditt inlägg ovan säger mer om dig än om mig.

Du har uppenbarligen antingen inte följt med eller så förträngt lögnerna och påhoppen från en viss person. Det handlar inte om någon villa eller BMW eller något "som kan tyckas vara förmer" utan om helt andra saker. Du borde ta reda på fakta innan du hoppar på andra.

--------------------

Citera
          Anma
          Inlägg 16-08-2010, 18:48
          Länk hit: #149

Medlem

CITAT (Rihane @ 16-08-2010, 19:36) *
          Projicering är att tillskriva andra dom svagheter man blundar för att man själv har.

Rent praktiskt kan man säga att när "någon" beskriver en annan människa säger beskrivningen mer om människan som beskriver än den människa som beskrivs.
          Edit stavfel

Tack, men jag vet vad projicering är, det var inte innebörden av det ordet som var det obegripliga i fillers inlägg... Det var allt det andra jag inte begrep ju. smile.gif

Citera
          silos
          Inlägg 16-08-2010, 18:52
          Länk hit: #150

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (*Stintan* @ 16-08-2010, 19:44) *
          Och du anser dig ha rätt och kännedom nog att uttala dig om hur jag är? Jisses Malcolm beror detta påhopp på att du inte fick svar på ditt senaste PM eller? Ett gott råd till dig bara. Sätt inte epitet på människor du inte vet ett smack om. Ditt inlägg ovan säger mer om dig än om mig.

Du har uppenbarligen antingen inte följt med eller så förträngt lögnerna och påhoppen från en viss person. Det handlar inte om någon villa eller BMW eller något "som kan tyckas vara förmer" utan om helt andra saker. Du borde ta reda på fakta innan du hoppar på andra.

Bifogad bild

Citera
          fuchsian
          Inlägg 16-08-2010, 18:59
          Länk hit: #151

Medlem

CITAT (Snöflinga @ 16-08-2010, 12:01) *
          För min del tycker jag att Fuchian är den som har eldat på mest. Har även sista tiden härmat Silos språk, för att få oss att tro att de är samma person vilket jag absolut kan sätta min sista skjorta på att de inte är sleep.gif
          Fuchian är bara en mytoman ... vilket bevisas i hennes motstridiga inlägg. ex. I ett inlägg säger hon sig ha trädgårdsmästare + ett antal andra trädgårdsarbetare, för att i nästa oja sig över allt jobb med krukodling etc. Även att påtala sin egen förträfflighet och kunnande till leda i alldeles för många och långa inlägg thumbdown.gif

Silos är inte en sådan person anser jag. Hon är mera som Thomas di leva som vill frälsa världen utan ont uppsåt. Men blivit lätt förledd av Fuchian som bravo.gif hennes funderingar om livet efter detta exempelvis och på så sätt velat göra gällande att de är störtkompisar no.gif

Jaha detta var min ovetenskapliga analys av rådande läge ... är också medveten om att jag "hoppat" in utan att tidigare medverkat i tråden, vilket gud förbjude naughty.gif

SNÖFLINGA,
          Du kan ta din ovetenskapliga analys och sticka med den.
          Är man en mytoman om man har gjort ordning i sin trädgård, som behövde terasseras och att man har råd att anlita trädgårdsmästare under hela 3 somrar att få i ordning den. De var som mest 3 st, antalet däremellan är ointrssant. Det ska jag framföra till honom som hälsning fr. när han kommer och klipper mina häckar. Jag kan inte se Silos som Thomas Di Leva, som misshandlar sina kvinnor, löjligt. Det angår ingen att silos och jag gillar varandra och delar vissa hobbyn, annars är vi olika varelser med sitt. ...fuchian...

CITAT (*Stintan* @ 16-08-2010, 19:44) *

Jag gillar inte BMW det är MERCEDES FÖR HELA SLANTEN och flera på en och samma gång, efter humöret.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 16-08-2010, 19:04
          Länk hit: #152

Medlem

CITAT (fuchian @ 16-08-2010, 19:59) *
          Jag gillar inte BMW det är MERCEDES FÖR HELA SLANTEN och flera på en och samma gång, efter humöret.

Säg det till Malcolm och inte till mig eftersom det var han som skrev BMW och jag bara svarade på hans inlägg. Du får ha vilka bilar du vill för mig, jag imponeras inte av prylar.

--------------------

Citera
          Alba
          Inlägg 16-08-2010, 19:04
          Länk hit: #153

Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem nr: 8 513

CITAT (malcolm @ 16-08-2010, 19:17) *

Meeeen .....var har du varit senaste tiden confused.gif confused.gif
          Kan inte vara möjligt att det du säger är på fullt allvar.

Citera
          Red Top
          Inlägg 16-08-2010, 19:08
          Länk hit: #154

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 16 329

CITAT (Alba @ 16-08-2010, 20:04) *
          Meeeen .....var har du varit senaste tiden confused.gif confused.gif
          Kan inte vara möjligt att det du säger är på fullt allvar.

Jag blir minst lika förvånad som du. Började tro att jag drömde.

--------------------

Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

Jevgenij Jevtusjenko

Citera
          Rihane
          Inlägg 16-08-2010, 19:12
          Länk hit: #155

Gäster

CITAT (Anma @ 16-08-2010, 19:48) *
          Tack, men jag vet vad projicering är, det var inte innebörden av det ordet som var det obegripliga i fillers inlägg... Det var allt det andra jag inte begrep ju. smile.gif

Jaha, men det andra i fillers inlägg förstod inte jag heller. blush.gif

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 16-08-2010, 19:14
          Länk hit: #156

Medlem

CITAT (Red Top @ 16-08-2010, 20:08) *
          Jag blir minst lika förvånad som du. Började tro att jag drömde.

Jag också men i de lugnaste vatten......paddlas kanske de rankaste kanoterna. Det ska bli intressant att se om salig herrn har så pass mycket kurrage i kroppen att han svarar.

--------------------

Citera
          fuchsian
          Inlägg 16-08-2010, 19:35
          Länk hit: #157

Medlem

Ni är inte värda att få några svar fr. honom, ta nu nåt gammalt och dra.

Jag lägger mig i min himmelsäng och kommer att sova sååå gott. Oskyldiga sover gott!!!! f....

Förresten det är ju så roligt att reta er och se hur avundsjuka ni kan bli.

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 16-08-2010, 19:53
          Länk hit: #158

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

CITAT (Anma @ 16-08-2010, 19:20) *

giggle.gif
          Anki

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          Anma
          Inlägg 16-08-2010, 19:54
          Länk hit: #159

Medlem

CITAT (fuchian @ 16-08-2010, 20:35) *

Jag lägger mig i min himmelsäng och kommer att sova sååå gott. Oskyldiga sover gott!!!! f....

Där avslöjar du din rätta natur. Den som flera avslöjat redan innan.

Citera
          gnon49
          Inlägg 16-08-2010, 19:55
          Länk hit: #160

Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem nr: 17 660

CITAT (fuchian @ 16-08-2010, 20:35) *

Går inte att bli avundsjuk på en lögn.

--------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.

Citera

11 sidor V  « < 6 7 8 9 10 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2026, 15:24

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon