Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

11 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Bättre stämning behövs här på småprat
          ängsvädd
          Inlägg 15-08-2010, 09:17
          Länk hit: #81

Medlem
          Antal inlägg: 3 562
          Medlem nr: 11 124

CITAT (Myosotis @ 15-08-2010, 10:08) *
          crying.gif Jodå visst finns ängsvädd på riktigt, och jag tycker hon är mycket trevlig.

Tack Myo - detsamma smiley_small_hug.gif

--------------------
          MVH Mimmi
          zon 2-3

Citera
          Solstorm
          Inlägg 15-08-2010, 15:07
          Länk hit: #82

Medlem
          Antal inlägg: 2 933
          Medlem nr: 13 452

CITAT (herkules @ 15-08-2010, 09:06) *
          jag har träffat solis - varför frågar du? det finns väl inga andra här som måste ha träffats på riktigt för att få vara och skriva på det här forumet?
          det kanske är jag som är pia l, reserv, fuchian mfl, vem vet? tänker att du ska ha något att fundera på en söndag som denna.

Du har rätt, det är ju inget som säger att man måste ha träffat någon IRL.

Det som gjorde mig lite konfunderad var att fuschia i ett inlägg skrev att hon var en ängel därnere. Jag skrev ett inlägg till henne om fallen ängel. Nu helt plötsligt skriver silos att hon har blivit kallad fallen ängel. Lite konstigt låter det. Sedan blandade hon ihop vem som skrivit det också, skrev att Stintan skulle kallat henne fallen ängel men det var jag som kallade fuschian för det. Det går inte ihop någonstans.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 15-08-2010, 15:34
          Länk hit: #83

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

http://www.youtube.com/watch?v=MwUSllekbb0

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 15:46
          Länk hit: #84

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Så blir det för er när ni inte har alla hästar inne! sablans fjanteri om nickname hit och dit, har ni inte annat att göra så gå ut och börja gräva el gör nåt annat.

Kan inte fatta vad de håller på med denna dumma lek? vad ska det leda till? gå och öppna egna trådar när ni inte kan hålla ett hygligt nivå på en enda tråd.....Undrar, hur är ni funtade egentligen? ...fuchian...

Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 15:50
          Länk hit: #85

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (Solstorm @ 15-08-2010, 16:07) *

Det som gjorde mig lite konfunderad var att fuschia i ett inlägg skrev att hon var en ängel därnere. Jag skrev ett inlägg till henne om fallen ängel. Nu helt plötsligt skriver silos att hon har blivit kallad fallen ängel. Lite konstigt låter det. Sedan blandade hon ihop vem som skrivit det också, skrev att Stintan skulle kallat henne fallen ängel men det var jag som kallade fuschian för det. Det går inte ihop någonstans.

Snurrigare och snurrigare blir det jo,men det är bara bra för minimge som konstnär! w00t.gif

CITAT (*Stintan* @ 15-08-2010, 16:34) *

Åh,tack Stintan,Arja gillar jag jätte mycket!

Citera
          Rihane
          Inlägg 15-08-2010, 16:03
          Länk hit: #86

Gäster

CITAT (Solstorm @ 15-08-2010, 16:07) *

Jag gick egentligen emot en av mina principer för egen del när jag igår kopplade ihop ett nick med ett annat nick. (Det ena av dessa nick har inte gjort mig något). Det är ingen idé att öda energi på att koppla ihop nick med varandra även om det kan förklara varför allt är så konstigt . Det skapar en otrevlig stämning för alla. Vart och ett av nicken för stå för sina egna tabbar anser jag.
          Men jag tror att jag tillhör en minoritet med den åsikten.

Citera
          Anma
          Inlägg 15-08-2010, 16:56
          Länk hit: #87

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 16:46) *
          Så blir det för er när ni inte har alla hästar inne! sablans fjanteri om nickname hit och dit, har ni inte annat att göra så gå ut och börja gräva el gör nåt annat.

Kan inte fatta vad de håller på med denna dumma lek? vad ska det leda till? gå och öppna egna trådar när ni inte kan hålla ett hygligt nivå på en enda tråd.....Undrar, hur är ni funtade egentligen? ...fuchian...

En fråga, varför skriver du gästboksinlägg till dig själv?
          Apropå dumma lekar...

Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 17:34
          Länk hit: #88

Medlem

CITAT (Anma @ 15-08-2010, 17:56) *
          En fråga, varför skriver du gästboksinlägg till dig själv?
          Apropå dumma lekar...

Nu hänger jag inte med, har inte sett det själv, men det kan jag väl kolla, antagligen nån miss någonstans, för jag behöver inga gästboksinlägg och inte av mig själv.. konstigt ... ..fuchian...

Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 17:44
          Länk hit: #89

Medlem

CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:34) *
          Nu hänger jag inte med, har inte sett det själv, men det kan jag väl kolla, antagligen nån miss någonstans, för jag behöver inga gästboksinlägg och inte av mig själv.. konstigt ... ..fuchian...

Ja,det har du gjort biggrin.gif

Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 17:54
          Länk hit: #90

Medlem

Kollade just detta och jag hittar endast massa andra men inget som jag skulle ha skrivit.
          Gör en koll till ifall missat nåt. ....fuchian...

Citera
          Anma
          Inlägg 15-08-2010, 17:56
          Länk hit: #91

Medlem

CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:54) *
          Kollade just detta och jag hittar endast massa andra men inget som jag skulle ha skrivit.
          Gör en koll till ifall missat nåt. ....fuchian...

Hur kan du missa det? I din gästbok, tredje meddelandet uppifrån.
          Jag kan ta en print screen och visa om du vill.

Edit:stavfel

Redigerat av Anma: 15-08-2010, 18:01

Citera
          Pia L
          Inlägg 15-08-2010, 17:58
          Länk hit: #92

Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem nr: 7 292

Fuchian : kopierat från din sida
          "fuchian,
          Jo, jag blev klar med blomkrukorna som ska vara lite vardans i trädgården och maken bar tyngre krukor till växthuset. Jag blev belåten. Tittade till dom nu och märkte att maken städat undan och sopatefter mig.
          7 Jun 2010 - 12:54"

Du har svarat andra med att skriva deras namn som du gjort med ditt eget här.
          Om jag var förvirrad innan så är det inget emot vad jag känner mig nu.

--------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.

Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 18:03
          Länk hit: #93

Medlem

CITAT (Anma @ 15-08-2010, 17:56) *
          Hur kan du missa det? I din gästbok, tredje meddelandet uppifrån.
          Jag kan ta en printschreen och visa om du vill.

Hittar inget och vill inte ha något gästbok. Jag hittade ingen gästbok och det kan bero på att jag gör fel nånsstans. Om detta nu ska ligga i min gästbok, så det skadar väl ingen? Har jag fel? ..fuchian..

Citera
          Anma
          Inlägg 15-08-2010, 18:05
          Länk hit: #94

Medlem

CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 19:03) *
          Hittar inget och vill inte ha något gästbok. Jag hittade ingen gästbok och det kan bero på att jag gör fel nånsstans. Om detta nu ska ligga i min gästbok, så det skadar väl ingen? Har jag fel? ..fuchian..

Du är inte på riktigt va? Du har skrivit i andras gästböcker och även i din egen...

Citera
          Gita
          Inlägg 15-08-2010, 20:38
          Länk hit: #95

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (Red Top @ 14-08-2010, 09:56) *
          Jag är en av dem som visar extra tålamod med dig Silos. Eftersom jag tror att du är skör.

Men om du frivilligt vill fortsätta att trassla in dig i fuckian/Tottes Matte/Pia L/Reserv:s garn , så får du väl göra det.

Hädanefter tänker jag inte ta någon särskild hänsyn till dina "gullegullinlägg". De står mig ärligt talat upp i halsen.

De verkar inte längre särskilt ärliga eller trovärdiga.
          Upprepar vad jag tidigare skrev:

Jag begär streck i debatten.

Klickbar länk

Edit: Stavfel

Jag har nu lite svårt att tro att Silos/Fuschian skulle vara samma skribent som sign Reserv. Reservs inlägg var ju oftast väldigt intelligenta och stringenta medan Silos/Fuschians inlägg i stort sett alltid är mest flum.

Kanske jag är en av dem som avses när det talas om "bråkstakar" i den här tråden men jag står för att jag föredrar intellektuellt stimulerande och intelligent bråk före menlöst medjamsande och gulligullande, för inte tala om rent flum och dumhet som ju blivit mer och mer vanligt förekommande.

Slutligen en fråga till Fuschian, varför klankar du på Stintan i var och varenda tråd? Själv är jag väl ganska ofta på kollisionskurs med henne men måste säga att hon ju är en av de mer intelligenta skribenterna på forumet och en motvikt till dina mer och mer underliga inlägg.
          Gita

Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 22:19
          Länk hit: #96

Medlem

Jag måste erkänna att jag ångrar att jag någonsin skrev här överhuvudtaget ,eftersom allt som jag skriver uppfattas som flumm av ett gäng av medlemmar och det är så trist!
          När jag har startat dessa mina tråd har det inte varit min mening att börja några bråk,långt långt därifrån har mina tankar varit!!!!
          Jag är en kreativ och nyfiken person och mycket intresserad av många saker här i världen och det som är osynligt för oss människor är ett av mina intressen och mina dockor är den andra och ännu mera....

Men några här tror att jag vill starta bråk och jag är väldigt ledsen över att det har uppfattats så.Jag tyckte bara att det var roligt att komma tillbaka och i min iver skrev jag flera tråd utan att tänka efter att medlemmar skulle tycka illa om det.

Jag hoppas innerligt att det blir lugnt igen och jag skall hålla mig till min sagotråd där jag visar mina dockor om det ny är möjligt överhuvudtaget eftersom jag tycks har blivit syndabocken!
          Mvh//Kyllikki-Silos

Citera
          netha
          Inlägg 15-08-2010, 22:36
          Länk hit: #97

Gäster

CITAT (silos @ 15-08-2010, 23:19) *
          Jag måste erkänna att jag ångrar att jag någonsin skrev här överhuvudtaget ,eftersom allt som jag skriver uppfattas som flumm av ett gäng av medlemmar och det är så trist!
          När jag har startat dessa mina tråd har det inte varit min mening att börja några bråk,långt långt därifrån har mina tankar varit!!!!
          Jag är en kreativ och nyfiken person och mycket intresserad av många saker här i världen och det som är osynligt för oss människor är ett av mina intressen och mina dockor är den andra och ännu mera....

Men några här tror att jag vill starta bråk och jag är väldigt ledsen över att det har uppfattats så.Jag tyckte bara att det var roligt att komma tillbaka och i min iver skrev jag flera tråd utan att tänka efter att medlemmar skulle tycka illa om det.

Jag hoppas innerligt att det blir lugnt igen och jag skall hålla mig till min sagotråd där jag visar mina dockor om det ny är möjligt överhuvudtaget eftersom jag tycks har blivit syndabocken!
          Mvh//Kyllikki-Silos

Hej Silos!
          Nu är du inte alls ärlig ... du har ju inte alls hållit dig till din egen tråd, utan gått in i nästan alla andra trådar där du "flummat" om godhet och kärlek osv.
          Just därför har många ledsnat på dig och ditt beteende här i forumet.

Du säger att du inte vill starta bråk ... men ändå har du om och om igen talat om hur du vill att andra medlemmar ska bete sig.
          Tror du inte att sånt kan reta upp en o annan?

Du är inte och kommer aldrig att bli ett saligt helgon som älskar alla! Välj att leva i nuet och inte försöka vara någon annan ... man mår som bäst om man är ärlig ... tror jag.

Citera
          ängsvädd
          Inlägg 15-08-2010, 22:42
          Länk hit: #98

Medlem
          Antal inlägg: 3 562
          Medlem nr: 11 124

CITAT (netha @ 15-08-2010, 23:36) *
          Hej Silos!
          Nu är du inte alls ärlig ... du har ju inte alls hållit dig till din egen tråd, utan gått in i nästan alla andra trådar där du "flummat" om godhet och kärlek osv.
          Just därför har många ledsnat på dig och ditt beteende här i forumet.

Du säger att du inte vill starta bråk ... men ändå har du om och om igen talat om hur du vill att andra medlemmar ska bete sig.
          Tror du inte att sånt kan reta upp en o annan?

Du är inte och kommer aldrig att bli ett saligt helgon som älskar alla! Välj att leva i nuet och inte försöka vara någon annan ... man mår som bäst om man är ärlig ... tror jag.

Men hallo, Silos har ju berättat att hon har två psykiatriska diagnoser - visa lite hänsyn tack, du har ingen aning om hur du kan skada henne. Silos v i l l inte ha bråk, det är hennes ärliga mening som hon uttrycker nu. Släpp detta och låt Silos vara den hon är, hon är inte psykiskt frisk men har ändå hittat sina sätt att klara av att leva genom sina dockor med mera.. Förlåt om detta sårar dig Silos men jag ser inte ner på personer med psykiatriska diagnoser, det är inget nedvärderande från min sida. Sluta bråka med Silos nu - snälla!

--------------------
          MVH Mimmi
          zon 2-3

Citera
          netha
          Inlägg 15-08-2010, 22:49
          Länk hit: #99

Gäster

CITAT (ängsvädd @ 15-08-2010, 23:42) *
          Men hallo, Silos har ju berättat att hon har två psykiatriska diagnoser - visa lite hänsyn tack, du har ingen aning om hur du kan skada henne. Silos v i l l inte ha bråk, det är hennes ärliga mening som hon uttrycker nu. Släpp detta och låt Silos vara den hon är, hon är inte psykiskt frisk men har ändå hittat sina sätt att klara av att leva genom sina dockor med mera.. Förlåt om detta sårar dig Silos men jag ser inte ner på personer med psykiatriska diagnoser, det är inget nedvärderande från min sida. Sluta bråka med Silos nu - snälla!

Men snälla du ... inte har jag väl bråkat med henne!??

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 15-08-2010, 22:51
          Länk hit: #100

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

CITAT (ängsvädd @ 15-08-2010, 23:42) *

Men snälla du, låt Silos få svara för sig själv! Tror hon är alldeles fullt kapabel till det!!
          Anki

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera

11 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2026, 13:16

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon