Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755
Hur sa? Jag tror nästan att det vore bättre om du plockar ut löständerna innan du pratar. De klapprar så förbenat så det är nästan omöjligt att höra vad du säger. Ta det en gång till....avslängd från vaddå? Grisbilen??
Medlem
Antal inlägg: 3 631
Medlem nr: 30 760
Nu ska ni vara snälla ...... stackars min hund fick mitt svampmedel, och nu kliiiiarrrr hon sig som besattt, .... så era värdelösa råd har man lyssnat till förbannese...grrrr fuchian....
Medlem
Antal inlägg: 2 933
Medlem nr: 13 452
Ni har kvalificerat er för att vara med i "Kungen av Tylösand" Där passar ni bra. Pink, skit och spy, precis som här. Nu vill väl ingen normal människa åka till Tylösand någon mer gång.
Medlem
Stintan fick så mycket komplimanger i en annan tråd så jag tänker tro att det var hon som pinkade och spydde i poolen bara för att kärringen inte ska gå och tro att hon är något märkvärdigt.
Medlem
Visst är den här årstiden fin. Det är nu det är dags att gå ut på långpromenad i skogen. Gärna börja uppe i Norrland och så småningom göra promenaderna längre söderut. För att komma riktigt nära djuren och uppleva hur de har det så tycker jag att ni ska ha brungråa kläder, ha gärna älghorn på huvudet också.
Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301
CITAT (Solstorm @ 09-09-2010, 14:45)
Stintan fick så mycket komplimanger i en annan tråd så jag tänker tro att det var hon som pinkade och spydde i poolen bara för att kärringen inte ska gå och tro att hon är något märkvärdigt.
men du ska veta att jag väljer med omsorg i vems poool jag ska spy.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson