| |
|
  |
Bråktråd, Skäll så mycket du vill på vem du vill. |
|
|
|
flaxss
|
17-09-2010, 16:48
|
Gäster

|
CITAT (fuchian @ 17-09-2010, 17:12)  ja, nu fattal ni .... det blil inte samma liv som med tandläkaln ......  den jäveln.... ska få nästa vecka.....menar tankläkaln, ......... min kal fål nöja sig ell halvfäldigt fölsök ..... ucsh jana mej, min lille gubbe.....  och stöl mig inte på en timme ......  ---------fluffian ..... halvfärdigt försök låter ju inte så kul.
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 16:54
|

Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755

|
CITAT (sommarhumla @ 17-09-2010, 17:36)  Dyrbar tid!!! Vafan!!! Jag har inte haft så här roli..äh va fan jag menar irriterande skitjobbigt men såna apskaft som finns på den här tråden så kom inte här och snacka om dyrbar tid! Släng dig i väggen och stanna tills jag säger till att du får komma ner. MÅTTE DU DRABBAS AV AFASI DÅ!! Herrejävlar så skönt det skulle vara om du äntligen kunde klappa igen käften för gott och fyttihelvete va´roligt det skulle vara att få använda Sqrulan som piltavla....
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
|
|
flaxss
|
17-09-2010, 16:55
|
Gäster

|
CITAT (sommarhumla @ 17-09-2010, 17:18)  Vem pep?? Jaha var det bara du Flaxss....En fluga!!!???? Nä du vännen, en jordhumlegubbe är mer i min smak....små irriterande flugor äter jag till frukost  jordhumla det va det värsta
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 18:30
|

Medlem
Antal inlägg: 3 631
Medlem nr: 30 760

|
Ja jädrans ..... nu gäller det att smocka till alla som kommer i vägen.... har lånat svärmors löständer och den faaaaan var en jävul .....  kanske att det smittar från kärringen.....  gkömde nämligen borstaq dom först och kärringen hadde nog tuggat nåt som skaver av bara faaaan.....  ..smurfian....
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 18:48
|

Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755

|
CITAT (fuchian @ 17-09-2010, 19:30)  Ja jädrans ..... nu gäller det att smocka till alla som kommer i vägen.... har lånat svärmors löständer och den faaaaan var en jävul .....  kanske att det smittar från kärringen.....  gkömde nämligen borstaq dom först och kärringen hadde nog tuggat nåt som skaver av bara faaaan.....  ..smurfian.... Var svärmor alltså lika stor i käften som dej menar du?? Vad kärringen har tuggat i sej spelar nog helt kvitta i jämförelse med allt karbonpapper du sätter i dej. Fy fan så mycket kopior som väller ur truten på dej alltså! (Förresten du, hade svärmor mot förmodan större käft än du så kan du alltid polstra upp med din inkontinenta byracka så vi slipper höra hur gommarna glappar och klapprar....bara ett litet tips i all välmening)
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 18:58
|

Medlem

|
Närru, kärringen var en jävel i käften, så jag blir som ett lamm jämfört med henne .......  vad i helskota menar du att jag skriver samma sak hela tiden????? Kan du inte läsa din jädrans inkointinens... hadde jag sådana bindor skulle jag skicka dig en laddning för att stoppa upp......  ..fucskian....
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 19:36
|

Medlem
Antal inlägg: 3 211
Medlem nr: 9 264

|
CITAT (Cacki @ 17-09-2010, 17:54)  MÅTTE DU DRABBAS AV AFASI DÅ!! Herrejävlar så skönt det skulle vara om du äntligen kunde klappa igen käften för gott och fyttihelvete va´roligt det skulle vara att få använda Sqrulan som piltavla....  Försök bara!
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 19:51
|

Medlem

|
[quote name='fuchian' post='1292576' date='17-09-2010, 19:58']Närru, kärringen var en jävel i käften, så jag blir som ett lamm jämfört med henne .......  vad i helskota menar du att jag skriver samma sak hela tiden????? Kan du inte läsa din jädrans inkointinens... hadde jag sådana bindor skulle jag skicka dig en laddning för att stoppa upp......  ..fucskian....[ Men va satan!!!  Håll käften på ren/klinisk norrlänska!!!  grrr varför blir mitt inlägg så sjukt nära F???? Ahhh
Redigerat av sqrulan: 17-09-2010, 19:50
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 19:54
|

Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723

|
CITAT (sqrulan @ 17-09-2010, 20:51)   grrr varför blir mitt inlägg så sjukt nära F???? Ahhh  För att du tog bort [ /quote ] efter hennes inlägg..... klantaschel..... Anki
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland mitt album
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 20:25
|

Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563

|
Ja många borde gå in på den här tråden och gnälla av sig sina frustrationer och elakheter och provokattioner så att andra vänliga människor slipper alla påhopp och otidigheter.Jag har faktiskt börjat tröttna på det här Foumet då det inte finns en Moderator som säger ifrån och stänger av dom som gör livet surt för dom som bara vill ha kul och trevligt utan att bli hånade från Trollen.Alla andra Forum har en Moderator som säger ifrån att nu får det räcka,här kan man tydligen spy ut sin galla åt alla håll och sparka på dom som ligger utan att något händer.På Spinn före detta katt forum var det inte lönt att vräka ur sig sådan skit som görs här ,då blev de avstängda direkt lika så på Agrias Forum inte lönt att bära sig åt och ängna sig åt personliga påhopp då blev man avstängd direkt.Tycker alla Forum bör hålla en god ton för allas trevnad annars förlorar man medlemar och det har Odla redan gjort,många av de goa härliga humoristiska människorna är borta här nu är det bara missbelåtna människor som spyr ut sin galla över vänliga välvilliga medlemar.Ska det va så här ?för bara ett år sedan kunde man logga in här och träffa massor av härliga goa människor och man skrattade ibland så man nästan kissade på sig  var tog dom vägen ?jo dom fick nog av all skit från vissa här och sökte sig till andra Forum,nu börjar jag också bli trött på att pissa i motvind och hela tiden bli idiotförklarad av översittare . Mvh Motti
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 20:38
|

Medlem

|
Men snälla nån, tant lilla ..... nu har du hamnat i ett bråktråd så du har gått vilse----  finns det nån som hinner leda ut henne innan hon exploderar ........  jag blir så orolig att jag glömde till och med löständerna......  dom bara ramlade ner när jag läste och hakan föll.... ucsh,,bort....  var inte orolig tanta lilla, detta är ju bara en tråd, så leta upp dina egna, vet ja.....  ...luffian...
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 20:40
|

Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751

|
CITAT (Motti @ 17-09-2010, 21:25)  Ja många borde gå in på den här tråden och gnälla av sig sina frustrationer och elakheter och provokattioner så att andra vänliga människor slipper alla påhopp och otidigheter.Jag har faktiskt börjat tröttna på det här Foumet då det inte finns en Moderator som säger ifrån och stänger av dom som gör livet surt för dom som bara vill ha kul och trevligt utan att bli hånade från Trollen.Alla andra Forum har en Moderator som säger ifrån att nu får det räcka,här kan man tydligen spy ut sin galla åt alla håll och sparka på dom som ligger utan att något händer.På Spinn före detta katt forum var det inte lönt att vräka ur sig sådan skit som görs här ,då blev de avstängda direkt lika så på Agrias Forum inte lönt att bära sig åt och ängna sig åt personliga påhopp då blev man avstängd direkt.Tycker alla Forum bör hålla en god ton för allas trevnad annars förlorar man medlemar och det har Odla redan gjort,många av de goa härliga humoristiska människorna är borta här nu är det bara missbelåtna människor som spyr ut sin galla över vänliga välvilliga medlemar.Ska det va så här ?för bara ett år sedan kunde man logga in här och träffa massor av härliga goa människor och man skrattade ibland så man nästan kissade på sig  var tog dom vägen ?jo dom fick nog av all skit från vissa här och sökte sig till andra Forum,nu börjar jag också bli trött på att pissa i motvind och hela tiden bli idiotförklarad av översittare . Mvh Motti Fan vad du blev gnällig då!
--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?  zon 1
|
|
|
|
|
|
|
|
17-09-2010, 20:50
|

Medlem

|
 Sluuuta Motti! Va inte så gull.....hemsk....??  Skriv ett bråk NU!!! Oh va ja hatar sånt här.....f (fuck you) oh va fult!  Shut up "vattenkul"????  Waterspace????
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|