| |
|
  |
Bråktråd, Skäll så mycket du vill på vem du vill. |
|
|
|
|
18-09-2010, 18:15
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
CITAT (sommarhumla @ 18-09-2010, 18:53)  Men det var då själva fan, är ni helt jävla inkompetenta. Klarar ni ingenting själva? Nåväl, för första och sista gången: Leta er hem till Cacki-lackans sunkiga håla i jorden. När ni känner en vidrig blandning av svavelos och 40 dagar gammal fotsvettslukt så är ni framme! Det är ju för fan bara att läsa kärringens tidigare inlägg för att förstå att hon måste vara i direkt nedstigande led från från hin håle.  Nu har jag varit där! Inget vidare ställe du rekommenderade!  Torrt och bränt, ingen grönska alls och ingen Cacki!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 18:25
|

Medlem
Antal inlägg: 3 631
Medlem nr: 30 760

|
Men vad faasingen gör vi nudå??? Är du verkligen säker att hon inte gömde sig under rötterna på den sunkiga tallen där hon brukar hålla hus, den fegissen!  ..lill-fluffian... Hjälp behövs MEDSAMMA!
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 18:47
|

Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755

|
Här sitter ni och gapar er alldeles blåröda i trynet era tafatta snorhyvlar! Klarar ni inte att knäcka varann själva så får ni fanimej öva lite bättre. Man kan ju tro att det här är ett jävla senildagis för dubbelinkontinenta satkärringar och ingen boxarring där den starkaste förgör resterande sopprötter. SLÅSS FÖR LIVET ISTÄLLET, FÖR FAN...JÄVLA RACKARPACK!!
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 18:52
|

Medlem
Antal inlägg: 19
Medlem nr: 33 960

|
assåw satt o läste runt i denna tråd o jag ba typ. OKääääääääääääJJJ pensionerade personer med rollatorer sitter här o bråkar. de gömmer sig bakom en rollator ute irl o går in på sådana lugna hemsidor o bråkar o stönar. okäj asså nu framstället jag kanske er som mindrä värdä personär men de är ni förstås intääeäe alla är likaah mkt värda vetja. ofta inte. men aja sp jag ba tar o kommenterar här lite för att typ neutralisera denna fina tråd som lyser igenom hela forumet. aja typ puss på er alla rynkiga ansikten, kärlek till er. o glöm förtusan att inte rösta
/FJJJJJOOOORTIIIIIZÄÄÄÄÄÄN wooooohooooow likzom
--------------------
Er nya rosa monsteeeeeeer!
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 18:59
|

Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 16 329

|
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 19:52)  Du har valt att ignorera alla inlägg från:Fjortizzen
--------------------
Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.
Jevgenij Jevtusjenko
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 19:02
|

Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755

|
CITAT (sommarhumla @ 18-09-2010, 19:53)  Jaså, du har vaknat till nu din jäkla rövhål. Jag tyckte väl att det började lukta unken gödselstack. Hur faan vågar du lämna oss i sticket din förbannade mara! Det är fanimej inte tillåtet att lämna den här tråden och bara glida in som om inget hänt din rackans knölföda. Skit på dig och far åt helvete, eller förresten dumt sagt eftersom du ju redan är där.  Du...ett ord till och dina malätna humlevingar flyger omkring alldeles ensamma! Fan ta dej din irriterande lilla fotvårta!!!
--------------------
**Cacki z 3**
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 19:09
|

Medlem

|
näääe, icke ge dig på humlan utan byt dig till torrt ..... det droppar ju efter dig din inkontinenta och din fegis....  stoppa in dina löständer om du hittar dom bland skiten......  ... lill-fluffian....
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 20:32
|

Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301

|
Vilket förbannat tjat det var här då
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 20:51
|

Medlem

|
och du med din sketlurviga tryne ens ha mage att fråga det? ...  Här ges ingen pardon till rollatormaffian ......  .. de läckande stinkbomber har inte ännu fått bli ombytta, så innan dess inget hit att göra hos oss som tillhör mellangenerationen....  ... vi är brudar i lyxförpackning....  gillar inte stinkbomber.....  .... bevare mig väl .......... ..lill-muffian....
|
|
|
|
|
|
|
Meriona
|
18-09-2010, 21:03
|
Gäster

|
Den här tråden blir mer och mer obegriplig.
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 21:15
|

Medlem

|
Den är vad den är. Här finns inga meningar, de får du leta upp nån annanstans....  förresten varifrån har du rymt nu igen? ....  ge dig tebaks , backa om du inte kan vännna dig....  .. lill-fuffsian..
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 21:53
|

Medlem

|
heeeeejs sveeejs i denna söta tråd. fjortannn här då, eller fjortizzäään som ni kan see typ. Denna tråd har en märklig nostalgi, det är som en söt doft av mogna jordgubbar som sprider sig i tråden, och in i småprat. Man lockas hit. Det är varma solmogna jordgubbar jag pratar om. hahah asså va mobbat o skriva så typ känner mej som en rutten fis då. nä skoja bara tänkte bara säga heeeeeeeeeeejj äre bra. har ni förslag på vad jag kan skriva så får ni gärna skriva det här. det är ju lite demokrati ellerhur? Och glöm därför inte att rösta nu på söndag. För vad säger man? Ett äpple om dagen är bra för magen, ett val var fjärde år är bra för samhället. OFTAAAAAAAAAAAAAAAAA INTEEE? De va jag som kom på dääää, typ världskänd citat kanske dä blir en daaaaag:D
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
flaxss
|
18-09-2010, 21:56
|
Gäster

|
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 22:53)  heeeeejs sveeejs i denna söta tråd. fjortannn här då, eller fjortizzäään som ni kan see typ. Denna tråd har en märklig nostalgi, det är som en söt doft av mogna jordgubbar som sprider sig i tråden, och in i småprat. Man lockas hit. Det är varma solmogna jordgubbar jag pratar om. hahah asså va mobbat o skriva så typ känner mej som en rutten fis då. nä skoja bara tänkte bara säga heeeeeeeeeeejj äre bra. har ni förslag på vad jag kan skriva så får ni gärna skriva det här. det är ju lite demokrati ellerhur? Och glöm därför inte att rösta nu på söndag. För vad säger man? Ett äpple om dagen är bra för magen, ett val var fjärde år är bra för samhället. OFTAAAAAAAAAAAAAAAAA INTEEE? De va jag som kom på dääää, typ världskänd citat kanske dä blir en daaaaag:D som sagt förökar sig som kaniner  räckte det inte med ett nick ? roligt att leka frjottiäääääääääääääääääzzz maanen ,,, yeah komm on. fjortiääääääääässsssssssssss styljle ,, wadd händär hoooooooooooozz dej. party allll da day. ohh jeah parsti parsti party. dräcka kola och itta chiups all da day.
Redigerat av flaxss: 18-09-2010, 21:59
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 21:59
|

Medlem

|
CITAT (flaxss @ 18-09-2010, 22:56)  som sagt förökar sig som kaniner  räckte det inte med ett nick ? roligt att leka frjottiäääääääääääääääääzzz maanen ,,, yeah komm on. fjortiääääääääässsssssssssss styljle ,, wadd händär hoooooooooooozz dej. party allll da day. ohh jeah parsti parsti party. Ätt nick? hur menar du då gumman?
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
flaxss
|
18-09-2010, 22:01
|
Gäster

|
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 22:59)  Ätt nick? hur menar du då gumman?  sssssssssssssssssssss fjortis, gumman jadu, nya fjrottääääääääääs style eller ? gumman yeah. om man såväl gumma va vad skönt livet skulle va, pyssla om blommorna och äta bullar hela dagen lång. det du fjrorrtisäääääääääääääää
|
|
|
|
|
|
|
Meriona
|
18-09-2010, 22:03
|
Gäster

|
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 22:59)  Ätt nick? hur menar du då gumman?  Oj det är till att navigera fel redan i början. Stackare.
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 22:07
|

Medlem

|
CITAT (flaxss @ 18-09-2010, 23:01)  sssssssssssssssssssss fjortis, gumman jadu, nya fjrottääääääääääs style eller ? gumman yeah.
om man såväl gumma va vad skönt livet skulle va, pyssla om blommorna och äta bullar hela dagen lång. det du fjrorrtisäääääääääääääää assååå ååw så typ pinsamt äckligt med männskor som går runt o äter bullar typ. man ba assåååwww du vet väl vad en bulle kan åstadkomma mäd. Var med min vännina och vi snackade om typ världens snyggaste kille men min vännina sa att hon såg honom med bulle på handen jag ba åååååhhhhh  vad håller han på määääd? fatta vad bullar gör, man blir ju typ skittjooock. dä ju ntä så bra o va tjock - dyra kilon för samhället ofta intä, o sen när man typ säger varför äteru en bule för seru inte hur din mage kommer växa så svarar masn uppkäftigt typ bry dej inte eller varför lägger du i dig. o sen man ba hallå om du blir tjock äre samhällät som står för kostnaderna inte din pappa eller så  sen dom ba eeee okej...... CITAT (Meriona @ 18-09-2010, 23:03)  Oj det är till att navigera fel redan i början. Stackare.  asså fattar inte din humor eller vad du försöker säga men de har säkert med åldern att göra  smiiileee and vote ofc.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
flaxss
|
18-09-2010, 22:10
|
Gäster

|
CITAT (Meriona @ 18-09-2010, 23:03)  Oj det är till att navigera fel redan i början. Stackare.  kanske glömde svänga av till skylten där det stod www.flashback.org och råkade landa fel här inne på odla.nu.  CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 23:07)  assååå ååw så typ pinsamt äckligt med männskor som går runt o äter bullar typ. man ba assåååwww du vet väl vad en bulle kan åstadkomma mäd. Var med min vännina och vi snackade om typ världens snyggaste kille men min vännina sa att hon såg honom med bulle på handen jag ba åååååhhhhh  vad håller han på määääd? fatta vad bullar gör, man blir ju typ skittjooock. dä ju ntä så bra o va tjock - dyra kilon för samhället ofta intä, o sen när man typ säger varför äteru en bule för seru inte hur din mage kommer växa så svarar masn uppkäftigt typ bry dej inte eller varför lägger du i dig. o sen man ba hallå om du blir tjock äre samhällät som står för kostnaderna inte din pappa eller så  sen dom ba eeee okej...... asså fattar inte din humor eller vad du försöker säga men de har säkert med åldern att göra  smiiileee and vote ofc. man ska ju egentligen inte mata trollen... men har inget annat att göra nu när man sitter hemma och är sjuk. undra vem du egentligen är  hade du tråkigt igår ? mår du bra ? (här är en som kan äta mängder med bullar utan att bli tjock, vilken tur man har  att man får några extra kilon med åldern gör ju inget då vet man att man har levt).
Redigerat av flaxss: 18-09-2010, 22:15
|
|
|
|
|
|
|
|
18-09-2010, 22:17
|

Medlem

|
CITAT (flaxss @ 18-09-2010, 23:10)  kanske glömde svänga av till skylten där det stod www.flashback.org och råkade landa fel här inne på odla.nu.  man ska ju egentligen inte mata trollen... men har inget annat att göra nu när man sitter hemma och är sjuk. undra vem du egentligen är  hade du tråkigt igår ? mår du bra ? (här är en som kan äta mängder med bullar utan att bli tjock, vilken tur man har  att man får några extra kilon med åldern gör ju inget då vet man att man har levt). Igåååeer? Live today, pray for tomorrow and forget yesterday is da shit baby. jag mår jättebra gumman har bara brist på annat att gö hur äre själv? haru feber naaaaaw krya på't. Troll? KALLARU MEJ FÖR TROLL? Då äru helt ute o cyklar för jag är verkligen inget troll typ ett rosa monster kanske bara.
--------------------
|
|
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|