CITAT (sommarhumla @ 07-11-2010, 20:04)

Schysst Flaxss, jag tar med något smarrigt för den här showen vill jag inte missa

CITAT (Cacki @ 07-11-2010, 20:17)

Det borde vara tillräckligt med krut i det för att få väck spökkärringen. En droppe på textil och hålet bara växer och växer hur mycket du än tvättar tygtrasan. Kärringen är ju som en kvävande, unken yllefilt så inte borde det väl ta så värst lång tid innan fanskapet förintats tycker man...annars finns ju alltid salpetersyra. Biter t.o.m på koppar och silver så...
Jag kommer gärna och ser när kärringen förångas flaxxs. Ska se om jag inte kan fixa en dunk med fulsprit också, dagen till ära...FAN VA`KUL VI SKA HA!!
CITAT (Solstorm @ 08-11-2010, 06:06)

Kan man få köpa en biljett och vara med och se att det blir ordentligt gjort? Man kan ju tänka sig att man tar bort de värsta delarna först, typ fläckborttagning. Börja med något frätande på tangentfingrarna och varför inte epoxylim i käften. Jag tar med mig av den hemgjorda glöggen så firar vi.
kommer fan bli den bästa kvällen på året

bara 3 som ska komma och så på skådespelet ?
med alla bra idéer så kommer det bli en skit bra show. och biljetter finns och säljs får ett bra pris

CITAT (fuchsian @ 08-11-2010, 09:41)

Ställ dig i kö för att få plats och köpa en biljett, jag tror att fikusen vill ha det hos sig, men han har endast en maskin, men jag har 2 st + torktumlan, så fler kan man tvätta,.....

humlan får nog ta och flyga i torktumlan, hon är ju minst........

... Fuchsian ......
nejdå jag har tillgång till 4maskiner plus torkrum. fast det är ju bara du som ingår i showen så jag vet inte vi behöver nog bara en, hittar vi gubben blå så kan vi ha han i samma show, fast i en annan maskin efter att vi är klara med dig, color tvätt skilt. och såklart så ska det vara hos mig. lätt att hitta.