det är nog hon på klagoavdelningen som är konstigt eller nee hela bolaget är nog snett, för det tog 2år innan hon blev uppsagd så det är väl ljuset i tunneln. även då hon flyttade möblerna för 3veckor sen så är hon ändå kvar (jag fattar inget varför hon är kvar i en tom lägenhet och bara håller på). men så arg som jag är nu har jag aldrig varit innan på hon. har man tur är detta sista anfallet och att lämnar in nycklarna i morgon.
sist jag blev så här arg så satte jag på rammstein och spelade den högre än hennes musik och lite till, min musik hördes säkert flera m bort åtminstone 3byggnader bort. det hjälpte iförsig för en timme. men just nu är jag så arg så jag orkar inte ens ge igen och jag tänkte jag kan väl vara snäll mot andra grannar med. att det bryter helt och hållet för mig HAR inte hänt än konstigt nog. jag har hållit tillbaka men nu är det jävligt nära att jag brister totalt och då gäller det att utrymma hela byggnaden.
tur det finns en tråd som denna där man verkligen kan hata andra människor.
CITAT (sommarhumla @ 18-11-2010, 17:14)

Jag kan sitta här och sympatihata henne. Hon borde fan hålla käften och speciellt idag!!!!!

Vet att det här är en bråktråd men du behöver en

mitt eget hat är snart slut. jag har använt mycket av mitt hat innan ockås i livet så det är inte så mycket att ta av och när hatet är slut är nog då det brister. gör ju inte det hela bättre av att man är själv hemma. men men snart så kommer m hem
Redigerat av flaxss: 18-11-2010, 17:24