CITAT (malcolm @ 27-08-2010, 08:44)

Nu har jag läst HELA tråden men ser fortfarande ingen anledning till avstängning även om det var en himla massa svammel och en hel del obegripliga inlägg. Läste igenom odlas regler också när jag ändå höll på och har sett värre övertramp på andra håll än vad som syntes i den aktuella tråden.
Det får vara hur det vill med detta, tänker inte anmäla någon hos admin så länge jag inte utsätts för grova angrepp och detta får bli det sista jag skriver här
MALCOLM,
Du har helt rätt i den sakfrågan. Jag har inte orsakat de värsta övertrampen under min tid i forumet. Det ingår inte i min talspråk att svära och ge fula ord.
Jag har också läst igenom medlemsreglerna och om man ser det hela så har du säkert sett vilka övertramp det görs här utan några som helst påföljder, det finns bara godtycklighet inte sanning och orsak bakom det Stinta gjorde/och försöker igen att göra mot mig.
Vad säger du om den ordramsan Red Top skrev? Har nog meddelat det till dig, men värre skit finns väl knappast, eller det finns men de vågar inte på det, kanske?
Men jag låter det stanna vid detta, men ville ge info till dig för om du undrar så får du det från mig direkt.
Kontentan av detta är att dom vill ha mig bort från forumet, men en sak som upprepas vid helger är att dom har alltig någon/några som de behandlar illa, föremålet växlar. Vad säger detta till dig?
Min okunnighet att inte kunna visa bilder har irriterat dom. Inte så lätt sak när det finns fler datorer i kontoret och alla har inte lika program och min slitterny kamera är en vetenskap, men har lärt mig under tidens gång en hel del om det och jag brukar köra in bilderna i min dator och sedan bränna dom, men längre än så har jag inte kommit, delvis ointresse från min sida, även att jag har en annan dator med ett program där jag skickar bilder mellan släkten i Norge, men den är i företagets namn och maken vill inte att det skickas genom den till okända något alls. så jag sitter fast, min stationära fick jag i våras, kan den inte, den bärbara har jag på resor. Jag ger dig denna info för du är en reko kille, sen får andra läsa om det. ger inga svar till andra i den länken, för den är död för mig. ...... Fuchian ......