CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 21:21)

[/color]Men hur i allsindar orkar du med allt detta då med egen blogg, sy dockor och skriva här? Har du flera bloggar?
Jag vet då knappt hur man skapar en blogg så du är väl inte så dålig då?
Visst är det konstigt att din "vän" fuchian inte visar några bilder,bara du? Ja din sagostig är förunderlig?

Då förstår du dig inte det minsta på "annorlunda" människor!
När jag skriver att jag inte orkar umås eller tala i telefon är på grund av att jag har inga som helst skydd emot medmänniskornas "energier",utan jag "suger" åt mig så gott som allting som är negativt hos mina medmänniskor d.v.s. deras negativa energier och jag har inte lärt mig hur man skaffar ett skydd tyvärr...
Jag så att säga "flyr verkligheten" eftersom jag ej klarar av att vistas där för långa stunder.
Att skriva,sy dockor måla rita städa diska gå i tvättstuga handla ger inga problem mer än att jag får fruktansvärt ont i kroppen.
Ja,jag har flera bloggar och jag skriver även på Facebook och Netlog och jag har lärt mig jätte mycket tack vare datorn...jah är sååå tacksam för datorn och internett.
Varför tycker du att min sagostig är förunderlig?
Vet du att jag skulle kunna sälja hur mycket som helst dockor,mina bilder etc,men jag klarar inte av att skiljas från dessa mina "barn"
Att inte Fuchian visa några bilder är inte min sak,det är upp till henne vad hon vill göra här men jag tycker om att visa mina dockor,ritade bilder och andra bilder...
JAG ÄR INTE FUCHIAN,tänk om ni kunde tro på mig någon gång!!!
Är det så att ni retar er på att jag är den jag är,en som lita på sina medmänniskor!?!ATT JAG ÄR FÖR MYCKET AV ALLTING!?!