Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Litet hipp hurra..., Idag fyller jag 2 odla-år!!!
          sommarhumla
          Inlägg 24-08-2010, 13:44
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 153
          Medlem nr: 18 530

För precis 2 år sedan tog jag mina första stapplande steg på odlas forum. Den allra första frågan jag ställde gällde Katsura och där tog det inte lång stund innan jag fick svar och den som svarade först var Flaxss, jag fick ett bra uttömmande svar. Någon katsura har jag ännu ej köpt, men drömmen om ”kakträdet” lever vidare.

Vill bara passa på att säga att jag trivs alldeles utmärkt med er alla. Det är med stor glädje jag tittar in i forumet varje kväll. Det har varit ordbollande, frågor och svar, bråktråden (den älskar jag som bara den, har väl aldrig skrattat så mycket som när jag läser den och även försöker få med någon känga här och var).

Oftast finner man mig i småpratstråden bland de (som ni ser ovan) lite mer lättsamma ämnena men ibland gör jag små utflykter till andra delar av forumet, händer dock inte ofta utan jag känner mig allra mest hemma i småpratstråden…

Vill bara tacka för att ni finns här, ni är helt underbara! Det finns inget som är så ”gött” som att efter en lång arbetsdag komma hem och finna att småpratstråden är i full gång och det bara är att hoppa in och ta för sig av smörgåsbordet.

Ha en riktigt bra fortsättning på eftermiddagen.

Många kramar från Sommarhumla

--------------------
          ------------------------------------
          "Gör aldrig samma misstag två gånger, såvida det inte lönar sig"
          (Mae West)

peter pan.gif
          blaratta.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 07:25

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon