CITAT (Gillan @ 19-09-2010, 23:54)

Är din avsky mot Ohly och V ideologisk eller vet du verkligen vad de står för. Vet du vad de ändrat i sin politik? Jag tycker det är så "fjompigt" att fortsätta med denna fanatiska inställningt som folk har mot V om man inte ens vet vad de står för idag. Idag har inte med "igår" att göra.
Min avsky?
Det är främst
han som lägger sig på mage och skriker.
Men visst, inte fan vill jag att ett parti med hans historia ska ha rätt att uttala sig som han gör.
Den som kastar första stenen...du vet.
De är kommunister oavsett vad de säger och sådana har jag inte ett skit till övers för.
Återigen, han gjorde en Westerberg och jag hade inget till övers för honom heller när han reste sig ur soffan.
Den demokratiska ordningen sätter jag högre än deras åsikter. SD är numera folkvalda. Det är tråkigt men sant, det är vad vi har att utgå ifrån.
Till exempel; Mona förklarade att man inte behöver ta någon hänsyn till SD eftersom ca 94% av befolkningen
inte röstade på SD. Okej, det är ungefär samma siffror som de övriga partierna har. Ska man diskutera som hon gör så är det bara sossar och moderater som man ska lyssna på.
Det verkar ju bra. *obs ironi*
Vi har alltså en riksdag med två partier runt 30% och resterande på 5-8%, men de kan vi skita i.