Nu är jag innerligt trött på detta eviga snarstuckenheten som pågår här och övehuvudtaget inom forumvärlden!
Jag har då aldrig sett någonting liknande IRL!
Det verkar att människorna med viljes missförstår varandra i varenda tråd!Och sen skrivs det att det är därför att man inte ser kroppspråket...
Är det så svårt att vara vänlig mot varandra och när man inte förstår kan man fråga HUR eller VAD den andre menade!
Men här börjar så gott som genast kastandet av "skit" på varandra,ifråga sättandet av medmänniskornas förstånd,ifall någon är sjuk i huvudet,att man skall växa upp etc..i det oändliga:((((
Ingen enda vill ge sig utan ALLA håller på sin rätt att minnsan säga-skriva sin mening,så är bråket igång igen:(
Man anmärker på varandras sätt att skriva och så vidare....man frågar:varför är du här på trädgårds forumet..
har du inget annat att göra,skaffa dig ett liv etc.....

Och så skriver man att man inte tycker om bråk och ändå går man in i trådar och säger-skriver sina sanningar!
VAD är det för fel på oss,dagens människor,det undrar jag?!?
VARFÖR skriver jag allt detta nu? Det är för att jag gillar denna forum och jag kommer att fortsätta att skriva då och då även i framtiden,men inte längre om mina dockor eller "flummerier"...
Mvh//Kyllikki