Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

8 sidor V  < 1 2 3 4 5 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Varför denna eviga snarstuckenhet här?
          abbbe
          Inlägg 29-08-2010, 13:11
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 851
          Medlem nr: 8 321

Ja nog är det underhållande att läsa dessa trådar med lite tjafs på odla.nu när man har tid - faktiskt!

Många av er skriver så bra dessutom, det blir mer läsvärt!

--------------------
          jävla bladlöss!

Citera
          ängsvädd
          Inlägg 29-08-2010, 13:14
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 3 562
          Medlem nr: 11 124

Det här med att fortsätta bråka och skylla på den som börjat är så lågt - då bråkar man ju precis lika mycket. Naturligtvis ska man ha rätt att bemöta den som började bråka med en, men det räcker med en gång - eller iaf inte detta eveghetsbråkande där alla bråkdeltagare säger att de är oskyldiga till bråket. De fortsätter o skylla på den som de tycker har startat bråket och bråkar på i tid o evighet. Jag önskar att dessa bråkande nickar kan starta e n tråd och fortsätta sitt evighetsbråkande där i istället för att förstöra andras trådar sad.gif

Men nu har jag sagt detta för sista gången - orkar inte öppna trådarna i småbråk längre sad.gif

--------------------
          MVH Mimmi
          zon 2-3

Citera
          Pia L
          Inlägg 29-08-2010, 13:20
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem nr: 7 292

ängsvädd : Det känns som att allt egentligen började med att jag råkade svara på en sak i Beriths tråd om balsam, då fick en del för sig att jag och Fuchian var en och samma person och sen rullade hela karusellen igång, det hon skrivit innan dess har jag inte satt mig in i så mycket, men följt det som hände sen och en del är duktiga på att para ihop identiteter.
          Några var så bombsäkra på att jag och Fuchian var samma person, vi får väl se var det slutar, men jag är också säker på att hon inte är så ny som hon påskiner, men att hon och jag skulle vara en och samma person, DÄR går gränsen.

--------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.

Citera
          Red Top
          Inlägg 29-08-2010, 13:57
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 16 329

Behagar du skämta?

Citera
          Pia L
          Inlägg 29-08-2010, 13:58
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem nr: 7 292

Red Top : Om det var mig du frågade så är jag inte den skämtsamma typen

--------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.

Citera
          fuchsian
          Inlägg 29-08-2010, 14:04
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

CITAT (Pia L @ 29-08-2010, 13:20) *
          ängsvädd : Det känns som att allt egentligen började med att jag råkade svara på en sak i Beriths tråd om balsam, då fick en del för sig att jag och Fuchian var en och samma person och sen rullade hela karusellen igång, det hon skrivit innan dess har jag inte satt mig in i så mycket, men följt det som hände sen och en del är duktiga på att para ihop identiteter.
          Några var så bombsäkra på att jag och Fuchian var samma person, vi får väl se var det slutar, men jag är också säker på att hon inte är så ny som hon påskiner, men att hon och jag skulle vara en och samma person, DÄR går gränsen.

Pia L,

Det blev nog konstigt just där du påpekar om den balsam.grejen, för vad jag minns svarade vi nog samtidigt, men kanske på olika sätt, beroende egen användning, som är ju olika för varje person.

Min dator är ny och den är jag inte så van vid. Vi har fler datorer i kontoret och alla har sina sätt, beroende på ålder och användning.
          Min förra pajade, den kunde jag så gott jag behövde, men den hadde en äldre system och den var jag van vid. Tyvärr är det billigare att köpa en ny än laga en gammal.

Det stämmer att jag har fått massa nicknames som jag inte har en susning om för har endast denna som jag använder men du kan få hela listan ---- Fuchian/ Lena L / Reserv/ Pia L / copycat/ Silos / Rahmat 2/,
          Samnt namnen; - en individ med dissociativ identitetsstörning / otrevlig / lismande / ordpajsande / trådförstörare/ och lite till.
          Då kan du tänka dig att det är inte ens fel när flera bråkar, men man hade tvungen att ha ett offer och det blev jag. Kanske för det att jag kan svara för mig och tål inte vad som helst.
          Men det får vara så, jag är inte den stackaren som ber om hjälp fr. främmande bakom dataskärmen utan jag är kanske en lite udda person med allt som jag har med mig och har gått igenom under livets gång, men tycker inte synd om mig för det och är en livlig och sprallig kvinna, omtyckt av många i mitt liv.
          pga. att jag har vidare syn på livet och har förmågan att känna empati och hjälpa till. Trots det blir jag inte en mähää, utan har humor, så det räcker!

Jag nämnde kanske att jag gick med i forumet lite för blåögt och det märker jag att det hjälper inte vad jag säger -----jag ljuger.....enl. Stintan... Men jag bryr mig inte om det, men kommer inte gå till svars för någon mera. Hålla det på neutralt plan, så att säga. Hoppas att de håller undan ditt nick från mitt så att du inte får på dig den skiten som är ämnad till mig. Ha det gott .... fuchian ....

Citera
          bergvallmo
          Inlägg 29-08-2010, 14:19
          Länk hit: #47

Medlem
          Antal inlägg: 1 461
          Medlem nr: 26 801

http://www.youtube.com/watch?v=9diS5_x2MSg

Ibland när jag läser här i småprat får jag lust att börja med en ny sport. Vad sägs om walling? Till slut kanske man lyckas göra en Africa eller rent av en Karutji... duh.gif

--------------------
          Alla morgondagens blommor gömmer sig i de frön som sås idag...

Citera
          fuchsian
          Inlägg 29-08-2010, 15:31
          Länk hit: #48

Medlem

CITAT (bergvallmo @ 29-08-2010, 14:19) *
          http://www.youtube.com/watch?v=9diS5_x2MSg

Ibland när jag läser här i småprat får jag lust att börja med en ny sport. Vad sägs om walling? Till slut kanske man lyckas göra en Africa eller rent av en Karutji... duh.gif

Är det en ny typ av dans? då är jag intresserad för är vansinning glad åt orientaliska och afrikanska danser..fuchian.....

Citera
          bergvallmo
          Inlägg 29-08-2010, 15:34
          Länk hit: #49

Medlem
          Antal inlägg: 1 461
          Medlem nr: 26 801

CITAT (fuchian @ 29-08-2010, 16:31) *
          Är det en ny typ av dans? då är jag intresserad för är vansinning glad åt orientaliska och afrikanska danser..fuchian.....

Kolla på klippet med Robert Gustavsson biggrin.gif Men det är bara för de modiga, korkade, eller dumdristiga smile.gif

--------------------
          Alla morgondagens blommor gömmer sig i de frön som sås idag...

Citera
          Solstorm
          Inlägg 29-08-2010, 15:35
          Länk hit: #50

Medlem
          Antal inlägg: 2 933
          Medlem nr: 13 452

Absolut ska du pröva, detta är definitivt något för dig.

Citera
          Fenja
          Inlägg 29-08-2010, 15:41
          Länk hit: #51

Medlem
          Antal inlägg: 11 272
          Medlem nr: 2 892

laugh.gif
          Mvh
          Fenja

--------------------
          "För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud.
          Det har katten aldrig glömt."

Citera
          Chamomille
          Inlägg 29-08-2010, 15:49
          Länk hit: #52

Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem nr: 11 250

Bifogad bild

--------------------
          Camilla zon 2-3

Ett gott skratt förlänger munnen.

Citera
          Gunilla T
          Inlägg 29-08-2010, 16:24
          Länk hit: #53

Gäster

Afrikansk vet jag inte men magdans är det definitivt för alla intresserade;

http://www.blinkx.com/watch-video/ballongd...iEx6pywCZj2BSOA

Citera
          Rihane
          Inlägg 29-08-2010, 16:26
          Länk hit: #54

Gäster

CITAT (Gunilla T @ 29-08-2010, 17:24) *
          Afrikansk vet jag inte men magdans är det definitivt för alla intresserade;

http://www.blinkx.com/watch-video/ballongd...iEx6pywCZj2BSOA

duh.gif Var placerar du magen någonstans?

Citera
          Gunilla T
          Inlägg 29-08-2010, 16:30
          Länk hit: #55

Gäster

hmmm...svår fråga men ovanför w00t.gif

Citera
          Rihane
          Inlägg 29-08-2010, 16:33
          Länk hit: #56

Gäster

Puuh! sweatingbullets.gif Började undra...

Citera
          fuchsian
          Inlägg 29-08-2010, 17:16
          Länk hit: #57

Medlem

CITAT (Rihane @ 29-08-2010, 16:26) *
          duh.gif Var placerar du magen någonstans?

Jo, det lilla jag har rullar jag med höfterna och hela kroppen, har du inte sett orientaliks dans? för då skulle du veta var den lilla maggen hamnar i rytmerna.

Den afrikanska är lite mer häftigare, men väldigt kul om man gillar de rytmer.

Jättebra motionsformer när man inte ids med något annat. Efter 2 timmars dansande orkar man endast åla sig till duschen, häftigt värre .... ...fuchian...

Citera
          Suz
          Inlägg 29-08-2010, 17:43
          Länk hit: #58

Medlem
          Antal inlägg: 956
          Medlem nr: 10 095

Om man läser ett inlägg på ett forum eller blogg och automatiskt tror att det handlar om just en själv då är det inte konstigt om man går till motattack!

Jag kan läsa en hel massa inlägg men tolkar det inte som det är riktat till mig som person, om mitt namn inte finns med då förstås.

Människor som tror att alla andra hoppar på den med illvilje, trots att det kanske inte alls var riktat till dem måste må väldigt dåligt!
          Tänk er själva att ständigt ha alla kanaler öppna för att ta emot all världens bekymmer och vända dem mot sig själv!!

Vet att detta kallas för någonting....
          Läste ett kanonbra inlägg i någon debatt (inte på Odla dock) som handlade just om det....att man tror att "alla andra bara pratar om mig hela tiden"

Att ha en så skev världsbild måste vara ansträngande och jag tror att en hel massa problem kan bottna i just att de personerna känner sig angripna i allt de läser!

Därav att de blir snarstuckna och suger åt sig som små tvättsvampar....och så uppstår en hel del bråk..... tror jag!

--------------------
          Zon II

Citera
          fuchsian
          Inlägg 29-08-2010, 17:45
          Länk hit: #59

Medlem

CITAT (Fenja @ 29-08-2010, 15:41) *
          laugh.gif
          Mvh
          Fenja

Tack!

Citera
          Anma
          Inlägg 29-08-2010, 17:57
          Länk hit: #60

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (Suz @ 29-08-2010, 18:43) *
          Om man läser ett inlägg på ett forum eller blogg och automatiskt tror att det handlar om just en själv då är det inte konstigt om man går till motattack!

Jag kan läsa en hel massa inlägg men tolkar det inte som det är riktat till mig som person, om mitt namn inte finns med då förstås.

Människor som tror att alla andra hoppar på den med illvilje, trots att det kanske inte alls var riktat till dem måste må väldigt dåligt!
          Tänk er själva att ständigt ha alla kanaler öppna för att ta emot all världens bekymmer och vända dem mot sig själv!!

Vet att detta kallas för någonting....
          Läste ett kanonbra inlägg i någon debatt (inte på Odla dock) som handlade just om det....att man tror att "alla andra bara pratar om mig hela tiden"

Att ha en så skev världsbild måste vara ansträngande och jag tror att en hel massa problem kan bottna i just att de personerna känner sig angripna i allt de läser!

Därav att de blir snarstuckna och suger åt sig som små tvättsvampar....och så uppstår en hel del bråk..... tror jag!

Så sant!

Citera

8 sidor V  < 1 2 3 4 5 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-10-2025, 10:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon