Hej!
Satte även denna länk i boktråden men fann det så intressant att jag öppnar en ny tråd enbart för detta.
Hoppas inte även detta blir en bråktråd utan att den tas emot just för att lära av varandra och se saker och ting med öppna sinnen!
Detta är ju ingen sanning utan bara
en version att se på det hela.
Psykologi, självkännedom och såna saker intresserar mig väldigt och det skulle vara roligt att kunna diskutera detta (lugnt och sansat)!
Alla tycker och tänker vi ju olika, inte minst på detta forum, men om ett svar eller inlägg inte passar mig eller retar mig så "skit i det" (ursäkta ordvalet), sätt dig på händerna eller gå ut och gå en sväng....eller sätt en postislapp just över det inlägget om du finner tråden i övrigt intressant!
Att gå i svaromål är bara dumt...bättre att hoppa över det hela.
Det kanske (det är klart att det är det) är ett alldeles för personligt och känsligt ämne så man ska absolut inte känna att man måste sätta ut sin egen "siffra" här!!
Jag har ännu inte bestämt mig vilken siffra jag tror jag är, velar mellan två olika...
Men jag finner ämnet intressant och tycker det skulle vara roligt med lugna och vettiga diskussioner kring ämnet om tex. vilka siffror man trivs bäst tillsammans med, vilka som man känner sig trygg med eller vilka som ger en glädje!
Brukar hålla mig borta från kontroversiella ämnen men gör nu ett undantag och hoppas jag inte blir halshuggen
http://www.enneagramcoach.se/typerna.htmlEdit, ändrade, Jag har ännu inte bestämt mig vilken siffra jag
är ..till... Jag har ännu inte bestämt mig vilken siffra jag
tror jag är
Redigerat av Suz: 29-08-2010, 15:17