Jag fortsätter till Pia,
Jag har haft en fråga på en tråd ang min mini-kiwi (öppnad av en annan) och jag hakade på den för att få svar av liknande saker.
Den som skulle svara på min fråga, gav mig först ett svar och jag hade lite mer att fråga om, så han skickade en "sån där länk" som förtydligande till svaret och skulle återkomma efter helgen.
Efter att vi skrev till varandra om detta så innan jag gick o la mig, gick jag till min mini-kiwi-fråga och det fanns länkar som info.
Jag tänkte, att fy sjutton, ska det inte gå ändå..... jag klickade på tråden .... bilden försvann och det kom upp en skylt att man kunde inte öppna detta pga. bla bla...
Jag släckte ner datorn, men fick inte bort detta felmeddelande, men stängde av datorn och hoppades att det inte skulle gå galet.
Idag gick jag till den kiwi-frågan och där hade han ritat upp det hela och nämnde att det blev fel från hans sida med den länkningen.
Vad ska man tro? Jag försökte i alla fall. Det går ju inte veta att det är nåt fel förran man sitter där med en dator som larmar om fel och vill inte frivilligt stänga av sig. Hallejujaaa... urk...
Inget illa åt er som velat hjälpa mig men jag kommer inte ligga i latbänken för att kunna behärska det ni har gett råd till. Nu vet jag trots allt lite mer, så detta var inte förgäves, tack till er alla! Jag skojar inte med er el. annat dumt utan endast ger mina dumma försök lite förklaring, så alla

..fuchian...