Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

6 sidor V  < 1 2 3 4 5 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > TV, Här är ditt liv
          Red Top
          Inlägg 27-09-2010, 19:53
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 16 329

CITAT (Anma @ 27-09-2010, 20:49) *
          Jag har kuckelurat med en stor 80-tals artist i en av de största hårdrock/rockbanden från den tiden. Men jag kommer inte att skvallra om vem. Inte ens om någon gissar rätt.

bravo.gif

--------------------

Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

Jevgenij Jevtusjenko

Citera
          Biggan_
          Inlägg 27-09-2010, 19:58
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (fuchian @ 27-09-2010, 20:28) *
          Nej och åter nej...... Här har inte blandats ihop något. Men är det fel att jag känner henne sen hon var liten och har följt hennes liv?????
          ÄR DET FEL ATT NÄMNA DEN MAN KÄNNER OCH ÄLSKAR???????`Närmare än så går jag inte med denna situation pga. att jag håller det som inte hör hit privat för min och hennes skull.

Vad faasen ska det vara fel med er, era klantskallar som inte fattar den glädjen denna lilla tös har spritt omkring och jag känner mig lycklig att ha fått ta del i det.

Vem av er har haft kuckeliku med Tom Jones i början av -90-talet???? Han var som en bläckfisk, men härlig kyssare!!!!!! ....fuchian.... inte nämna fler just nu, men tom finns på bild med mig.

Du måste vara jäkligt gammal som har hunnit med så mycket i livet!

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 27-09-2010, 20:20
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (Biggan_ @ 27-09-2010, 20:58) *
          Du måste vara jäkligt gammal som har hunnit med så mycket i livet!

giggle.gif

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Suz
          Inlägg 27-09-2010, 20:24
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 956
          Medlem nr: 10 095

Fröken Klingvall är verkligen en beundransvärd människa!!!
          Har sparat en del kloka ord från denna positiva människa!

Ang. namedropping....jag vet inte, men jag tror att många sitter inne med en hel del smaskigheter ang. "kändisar" men varför ska man slänga ur sig att man känner den eller den?
          Vad är det som gör att man måste hävda sig genom en känd människa?
          Jag står gärna upp för mig själv och behöver inte hävda mig genom någon annan!
          Jag är jag och gillas jag inte för den jag är får det vara!
          Om någon skulle umgås med mig enbart för att jag är kompis med någon kändis (eller kanske känd själv) vill jag mena att de är inga vänner utan falska personer så varför ska jag ens nämna det?
          Är så trött på människor som inte kan/törs vara sig själva utan att slänga in "jag känner...jag har pratat med den eller den"!
          I mina ögon är det verkligen att nedvärdera sig själv!!

Men det är vad jag tycker!

--------------------
          Zon II

Citera
          mamamaggan
          Inlägg 27-09-2010, 20:33
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem nr: 2 558

CITAT (Suz @ 27-09-2010, 21:24) *

Ang. namedropping....jag vet inte, men jag tror att många sitter inne med en hel del smaskigheter ang. "kändisar" men varför ska man slänga ur sig att man känner den eller den?
          Om någon skulle umgås med mig enbart för att jag är kompis med någon kändis (eller kanske känd själv) vill jag mena att de är inga vänner utan falska personer så varför ska jag ens nämna det?
          Är så trött på människor som inte kan/törs vara sig själva utan att slänga in "jag känner...jag har pratat med den eller den"!

bravo.gif

--------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

Att känna skuld är att vara human

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 27-09-2010, 20:57
          Länk hit: #46

Medlem

tummenupp.gif bravo.gif

--------------------

Citera
          netha
          Inlägg 27-09-2010, 21:09
          Länk hit: #47

Gäster

tummenupp.gif Precis! Jag har vänner som, tror jag ... de flesta här har läst om och känner till ... vänner som suttit vid middagsbord med Kung Carl Gustaf m.fl

Citera
          fuchsian
          Inlägg 27-09-2010, 22:14
          Länk hit: #48

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Men då har vi nog träffats i några sammanhang, misstänker jag. ....fuchian....

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 27-09-2010, 22:27
          Länk hit: #49

Medlem

-fear-.gif

--------------------

Citera
          fuchsian
          Inlägg 27-09-2010, 22:57
          Länk hit: #50

Medlem

Detta är ju urlöjligt! Det finns säkert fler som levt/lever eller har anhöriga som synns i media, men för dens skull behöver man inte ge sig på den som nämner någon när det kom på TV. Man behöver inte vara gammal att hinna med det jag har gjort, men det är sällsynt att en person hinner med så mycket som 3 andra under samma tid.
          Men vi är olika skapade, tack gode gud för det.
          jag har varit med på makens affärsresor med musik/filmfolket så många gånger att tillfällen gavs att träffa dom alldra mesta, särskilt i USA och England, samt i lilla Sverige. Det var en rolig epok i mitt/vårat liv och att jag har tagit mer avstånd från det beror helt på att hinna med det jag ville och inte enbart vara ett kuttersmycke i hans själskap.
          Jag har inga behov att försöka vara mer än jag är, utan tvärtom, mest tona ner mig för att inte sticka ut för mycket. Men trots det har jag en stabil botten både fysiskt och psykiskt, men har alltid varit den som gör 511 saker på en gång, därför har man hunnit med mycket och mer hoppas jag uppleva. Om detta stör folk i forum, ger jag fasen i, men lyssnar först. ..fuchian...

Redigerat av fuchian: 27-09-2010, 22:58

Citera
          Red Top
          Inlägg 27-09-2010, 22:59
          Länk hit: #51

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 16 329

Jag mötte Lassie............. whist.gif

--------------------

Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

Jevgenij Jevtusjenko

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 28-09-2010, 00:40
          Länk hit: #52

Medlem

....föreningen för fåniga meriter. sleeping.gif

--------------------

Citera
          fuchsian
          Inlägg 28-09-2010, 08:25
          Länk hit: #53

Medlem

Du är nog inte riktig Stintan, ingen reagerar så negativt på andras berättelser som du gör.
          Hur mår du egentligen? Har du så mycket hat och avundsjuka innom dig så du måste ge dig på andra?

Det kanske du vet att ingen kan leva det liv du lever, LIKA LITE kan du leva mitt/andras liv och vara insatt hur mitt liv har varit i verkligheten, så där biter du dig själv i svanssen.

Kan inte jag ha mitt liv ifred från dig?? Är du så jäkla envis och långsint jävel som du ger bild av?
          Tänk, Stinta, det tror jag inte, men något driver på dig att visa dom värsta sidorna hos dig.

Att jag har haft ett liv som många bara drömmer om, så är det dock mitt liv och som jag har sagt har jag hunnit med mycket redan och är klar för mera.
          Denna stillavaro under denna sommar har varit dötrist, men jag hade tvungen att sköta min hälsa så att jag inte kör huvudet i väggen, och det har börjat vända uppåt igen, som tur är.

Varken du eller jag kan säga vad som händer i morgon, utan ta vara på dagen som vi vaknat till.
          Jag önskar att du kan hålla dig i skinnet, eller låta bli att ge kommentarer som sårar mig, du vet det mycket väl att det är just därför du gör det du gör. Visst blir jag ledsen, men låter det inte stanna kvar. Har lärt mig att endast jag själv kan göra något för mig, inte du eller de andra "pissmyrorna" som hänger sig på dig.

Varför ett hatkamjang mot mig? Jag kommer att inte förklara detta mera, men jag har haft ett mycket bra liv efter flytten från hemmifrån, det kan ingen ta ifrån mig och jag anser att jag har rätt till det ..fuchian...

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 28-09-2010, 08:47
          Länk hit: #54

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

CITAT (fuchian @ 27-09-2010, 23:57) *
          ...............Jag har inga behov att försöka vara mer än jag är, utan tvärtom, mest tona ner mig för att inte sticka ut för mycket.......................

Den sidan av dig har du verkligen inte visat här på Odla!

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          Bettis
          Inlägg 28-09-2010, 08:57
          Länk hit: #55

Medlem
          Antal inlägg: 4 213
          Medlem nr: 9 061

CITAT (Anki på Öland @ 28-09-2010, 09:47) *
          Den sidan av dig har du verkligen inte visat här på Odla!

tummenupp.gif

--------------------

Citera
          fuchsian
          Inlägg 28-09-2010, 09:10
          Länk hit: #56

Medlem

Rätt, Anki,

Men vet du orsaken till det? Det tror jag inte att du el. de flesta kan inte veta eller få fram den delen av mig. Orsaken är ju uppenbar om man känner efter, men få har den kunskapen av er, vissa har upptäckt det, men med PM som jag använt i så fall.
          Jag har många sätt att se på världen och det är inte något unikt, men jag har alltig varit öppen av mig, men till en viss gränns när det gäller ER som endast bråkar i allt jag säger. Jag är inte den --"dra åt h..e" hållet typ alls, så löser man inte problem med, utan visar sin underlägsenhet utan att förstå det själv.

Jag har nu sett era lekar ett bra tag och då undrar jag är ni ens riktiga eller bara knäppa? Jag tror dock att det finns något bättre även hos dig än det du visar, liksom Red Top, som är med där, men jag behöver inte bry mig om det är så.
          Ta och hacka på andra, vet ja ... Jag är som den jag är. .... fuchian ...
          PS. att jag slängde ur mig om träffen med Tom Jones när vi var där, var att se om ni har nån eller noll tolerans. Det tyckte jag inte alls var nån stor sak, men den första bästa som poppade upp ur minnet, och han var för gammal för mig redan då, men har gillat vissa av hans sånger och att han fanns på plats då, så enkelt är det. .... fuchian ....

Citera
          Irene_L
          Inlägg 28-09-2010, 09:20
          Länk hit: #57

Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem nr: 5 006

Men Fuchian....är det så konstigt om folk reagerar och ifrågasätter dig! När någon berättar något så har du varit med om liknande ..fast mycket mer, mycket finare, alltid värre! Många tycker nog att det verkar konstigt även om alla inte skriver det! Jag har tyckt det länge men har inte skrivit det...förrän nu!

Redigerat av Irene_L: 28-09-2010, 09:21

--------------------
          Irene sår och odlar i zon 3

Citera
          fuchsian
          Inlägg 28-09-2010, 09:45
          Länk hit: #58

Medlem

CITAT (Irene_L @ 28-09-2010, 10:20) *
          Men Fuchian....är det så konstigt om folk reagerar och ifrågasätter dig! När någon berättar något så har du varit med om liknande ..fast mycket mer, mycket finare, alltid värre! Många tycker nog att det verkar konstigt även om alla inte skriver det! Jag har tyckt det länge men har inte skrivit det...förrän nu!

OK, är det så ni uppfattar det? Så har inte jag menat det alls, men allt kan misstolkas av dem som inte gillar mig, den teorin tror jag mera på.
          Det som jag tolkar ur ditt svar är att jag skulle härma andra?! Då tror jag att vi är på hal is.
          Hur kan man ifrågasätta en sak som är personlig upplevelse, ni vet ju inte något om mitt verkliga liv!!!!!Om jag har varit med vissa saker som andra, får jag inte berätta om det? Är det så ni menar? Vad är tillåtet, ge mig det då!!!!

Är det bättre att endast sätta dit en gul gubbe och ingen text när ni nu har bestämt er för att kunna och veta allt om mig? då behöver jag ju inte upprepa det, ni vet ju, eller hur? så jag endast ser glad ut.

Även att du säger vad du tycker och inget sagt, säger mig en hel del om dig, men jag är inte ilsken, långsint person av mig, endast en spontan och glad och de 511 saker?

Jag skulle vilja att "DE MÅNGA", du citerar till skulle då inte vara så himla skenheliga utan att säga mig det då.
          Det kallar jag falskhet och taskspel bakom min rygg, tål inte sånt i det verkliga livet.
          Detta är ingen kritik för dig eller andra, utan jag har försökt ge en förklaring hur jag funkar, men det var helt fel av mig när ni sedan gör löje av mitt liv. Det är dock endast jag som vet allt om mig. ..fuchian...

Redigerat av fuchian: 28-09-2010, 09:48

Citera
          Chamomille
          Inlägg 28-09-2010, 09:50
          Länk hit: #59

Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem nr: 11 250

Jösses fuchian vad avund jag blir på dig. Du måste ha ett fantastiskt liv. Och har haft. Keep on going, vem du nu är?

blink.gif wacko.gif

--------------------
          Camilla zon 2-3

Ett gott skratt förlänger munnen.

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 28-09-2010, 10:06
          Länk hit: #60

Medlem

CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 09:25) *
          Du är nog inte riktig Stintan, ingen reagerar så negativt på andras berättelser som du gör.
          Hur mår du egentligen? Har du så mycket hat och avundsjuka innom dig så du måste ge dig på andra?

Det kanske du vet att ingen kan leva det liv du lever, LIKA LITE kan du leva mitt/andras liv och vara insatt hur mitt liv har varit i verkligheten, så där biter du dig själv i svanssen.

Kan inte jag ha mitt liv ifred från dig?? Är du så jäkla envis och långsint jävel som du ger bild av?
          Tänk, Stinta, det tror jag inte, men något driver på dig att visa dom värsta sidorna hos dig.

Att jag har haft ett liv som många bara drömmer om, så är det dock mitt liv och som jag har sagt har jag hunnit med mycket redan och är klar för mera.
          Denna stillavaro under denna sommar har varit dötrist, men jag hade tvungen att sköta min hälsa så att jag inte kör huvudet i väggen, och det har börjat vända uppåt igen, som tur är.

Varken du eller jag kan säga vad som händer i morgon, utan ta vara på dagen som vi vaknat till.
          Jag önskar att du kan hålla dig i skinnet, eller låta bli att ge kommentarer som sårar mig, du vet det mycket väl att det är just därför du gör det du gör. Visst blir jag ledsen, men låter det inte stanna kvar. Har lärt mig att endast jag själv kan göra något för mig, inte du eller de andra "pissmyrorna" som hänger sig på dig.

Varför ett hatkamjang mot mig? Jag kommer att inte förklara detta mera, men jag har haft ett mycket bra liv efter flytten från hemmifrån, det kan ingen ta ifrån mig och jag anser att jag har rätt till det ..fuchian...

Har du blockerat alla andra, utom mig, som reagerar negativt på dina skriverier? Om du vill ha ditt liv ifred och vill slippa kommentarer så sluta skriv om dig själv och vad du varit med om i varenda inlägg. Du berättar ju om ditt förträffliga liv hela tiden och gärna i repris i flera trådar med långa inlägg. På knappt 4 månader vet alla här mer om dig än vad vi vet om någon annan trots att andra varit medlemmar på forumet i åratal. Ett enkelt råd till dig är därför som sagt: sluta skriv om dig själv och allt du varit med om! Då kommer du inte heller att få beska kommentarer om ditt skryt. Du har så rätt i att endast du själv kan göra något för dig! Gör det och behåll ditt liv för dig själv!

--------------------

Citera

6 sidor V  < 1 2 3 4 5 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 15-06-2026, 11:09

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon