Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

6 sidor V  « < 3 4 5 6 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > TV, Här är ditt liv
          fuchsian
          Inlägg 28-09-2010, 15:28
          Länk hit: #81

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

OK, och vad nu då? Ska ni nu försöka lära mig något nytt?????
          Jag tycker att i så fall bör ingen skriva om sina upplevelser, så blir det inget tjaffs om det. Ni påpekar ju det, men håller inte måttet själv!! Finns det ingen självkritik hos er själva eller ska det lassas på en enda????

att vara avundsjuk, vet jag inget om, har inte behövt att vara det. att skryta, låter också så löjligt för det förekommer även hos er själva.
          Får man inte skriva om sin sorg? det dräller ju flera som ömkar det ena eller det andra, här också bör ni avstå. Det är ju på lika villkor, men här råder det rasism för oliktänkande personer. Inte undra på att vissa inte klarar av det.... Jag har läst och tagit in och detta är sen min version av det hela. .fuchian...

Citera
          Chamomille
          Inlägg 28-09-2010, 15:31
          Länk hit: #82

Medlem
          Antal inlägg: 10 013
          Medlem nr: 11 250

ODLA. Här är fuchians liv.

--------------------
          Camilla zon 2-3

Ett gott skratt förlänger munnen.

Citera
          fuchsian
          Inlägg 28-09-2010, 15:37
          Länk hit: #83

Medlem

CITAT (Chamomille @ 28-09-2010, 16:31) *
          ODLA. Här är fuchians liv.

håller du på med en ny bok, eller? rotfl.gif ...fuchian..

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 28-09-2010, 15:50
          Länk hit: #84

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 16:28) *
          Jag tycker att i så fall bör ingen skriva om sina upplevelser, så blir det inget tjaffs om det. Ni påpekar ju det, men håller inte måttet själv!! Finns det ingen självkritik hos er själva eller ska det lassas på en enda????

att vara avundsjuk, vet jag inget om, har inte behövt att vara det. att skryta, låter också så löjligt för det förekommer även hos er själva.
          Får man inte skriva om sin sorg? det dräller ju flera som ömkar det ena eller det andra, här också bör ni avstå. Det är ju på lika villkor, men här råder det rasism för oliktänkande personer. Inte undra på att vissa inte klarar av det.... Jag har läst och tagit in och detta är sen min version av det hela. .fuchian...

Nej fuchian det finns ingen som är så egotrippad som du här på forumet. Det finns ingen här som pratar så mycket om sig själv som du och tjatar om samma saker i var och varannan tråd. Är du lika dominerande egoistisk när du kommer in i någons vardagsrum fyllt med främmande människor eller kollar du läget och anpassar dig till sällskapets nivå? Eller hur reagerar du själv om en främmande person bjuds på fest hos dig och formligen tar över med skryt och märkvärdigheter så att ingen kan föra en vettig diskussion. Fundera på det en stund för ett forum kan faktiskt liknas vid en sådan situation. Du säger att du tagit in men ändå verkar du ha svårt att förstå klartext. Mycket märkligt!

Man visar inte medkänsla i någons sorg och bekymmer genom att börja prata om sig själv och något som är än värre!

Redigerat av *Stintan*: 28-09-2010, 15:51

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          fuchsian
          Inlägg 28-09-2010, 16:06
          Länk hit: #85

Medlem

Dra åt helskota, stintan, och ta med resten också, hur tror ni att jag ska ha respekt för er när ni vill göra om mig helt och hållet.
          Det kan jag dock lova att ni kommer inte få mer av mig mera, endast meningslöst babbel om jag hinner.
          Nu sätter jag foten i och tycker att ni gått för långt.
          Inga mer kommentarer från mig, är dock inte varken ledsen eller olycklig utan hämtat mig rätt bra ur min sorg som är en avslutat kapitel.
          Det som jag vet med mig är att jag har ett annat sätt att se saker och ting och har fått uppleva mer än nog, och om det är illa i era känsliga öron/ögon, så jag är den jag blev född till och mår gott.
          The End of Story ... by fuchian...

Citera
          Gunilla T
          Inlägg 28-09-2010, 16:23
          Länk hit: #86

Gäster

CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 16:28) *
          .fuchian...

Javisst, att lära dig samspela med andra människor så att både du och andra har ett ömsesidigt utbyte av kontakten.

Du frågade och fick svar....

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 28-09-2010, 16:26
          Länk hit: #87

Medlem

CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 17:06) *
          Dra åt helskota, stintan, och ta med resten också, hur tror ni att jag ska ha respekt för er när ni vill göra om mig helt och hållet.
          Det kan jag dock lova att ni kommer inte få mer av mig mera, endast meningslöst babbel om jag hinner.
          Inga mer kommentarer från mig, är dock inte varken ledsen eller olycklig utan hämtat mig rätt bra ur min sorg som är en avslutat kapitel.
          Det som jag vet med mig är att jag har ett annat sätt att se saker och ting och har fått uppleva mer än nog, och om det är illa i era känsliga öron/ögon, så jag är den jag blev född till och mår gott.

Ja ja vi får väl se... det är ju inte första gången du säger farväl!

--------------------

Citera
          Chamomille
          Inlägg 28-09-2010, 16:27
          Länk hit: #88

Medlem

Oj då. Väntar med spänning.

Personligen tycker jag att programmet som tråden handlar om var fantastiskt bra. Tittade på det idag tummenupp.gif Vilken underbar människa.

--------------------
          Camilla zon 2-3

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 28-09-2010, 16:29
          Länk hit: #89

Medlem

CITAT (Chamomille @ 28-09-2010, 17:27) *
          Oj då. Väntar med spänning.

Personligen tycker jag att programmet som tråden handlar om var fantastiskt bra. Tittade på det idag tummenupp.gif Vilken underbar människa.

tummenupp.gif Ja härlig människa!

--------------------

Citera
          gnon49
          Inlägg 28-09-2010, 16:48
          Länk hit: #90

Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem nr: 17 660

Misstänker att F har en egen bild av oss odliater. En tv, en dator, 2-3 rum o kök och en volvo på uppfarten. Semesteresan går till Ullared och ekonomin är skral. Dessutom är vi avundsjuka och så inni vassen dumma att vi betalar skatt. Är det någon som känner sig träffad? tongue.gif

--------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.

Citera
          Meriona
          Inlägg 28-09-2010, 16:49
          Länk hit: #91

Gäster

CITAT (gnon49 @ 28-09-2010, 17:48) *
          Misstänker att F har en egen bild av oss odliater. En tv, en dator, 2-3 rum o kök och en volvo på uppfarten. Semesteresan går till Ullared och ekonomin är skral. Dessutom är vi avundsjuka och så inni vassen dumma att vi betalar skatt. Är det någon som känner sig träffad? tongue.gif

Kunde varit jag för det började bra men sket sig på slutet. wink.gif Har inte varit på Bullared på många herrans år.

Citera
          Red Top
          Inlägg 28-09-2010, 17:04
          Länk hit: #92

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 16 329

CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 17:06) *

Då blir det som vanligt, med andra ord.

--------------------

Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

Jevgenij Jevtusjenko

Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 28-09-2010, 18:13
          Länk hit: #93

Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem nr: 45

Men fuckian du frågade ju, kallada oss fegisar om vi inte säger vad vi tycker. Gör vi det så vräker du ur dig vad som helst och blir otrevligt

Att vi här inte tror på det du säger/skriver tål du inte höra. Jag tror i alla fall inte hälften. Och det där med att känna eller träffa kändisar är väl nästan ointressant. Har träffat så många i mitt jobb och genom min sambo så det rör mig inte i ryggen.
          För mig finns det trevliga människor och sen dom där lite mindre trevliga, allt annat är som sagt ointressant.

Elisabeth

Citera
          Meriona
          Inlägg 28-09-2010, 18:27
          Länk hit: #94

Gäster

Mycket bra uttryckt Elisabeth! tummenupp.gif

Citera
          fuchsian
          Inlägg 28-09-2010, 18:33
          Länk hit: #95

Medlem

CITAT (gnon49 @ 28-09-2010, 17:48) *

Det kan du ta och grunna på så ögorna blöder och ingen kommer ens nära sanningen utom jag.
          Vad resten av din text innefattar så förstår jag nu hur du bor och har det, stackarn. ..fuchian..

Citera
          Chamomille
          Inlägg 28-09-2010, 18:40
          Länk hit: #96

Medlem

CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 19:33) *
          Det kan du ta och grunna på så ögorna blöder och ingen kommer ens nära sanningen utom jag.
          Vad resten av din text innefattar så förstår jag nu hur du bor och har det, stackarn. ..fuchian..

sleeping.gif

--------------------
          Camilla zon 2-3

Citera
          fuchsian
          Inlägg 28-09-2010, 18:44
          Länk hit: #97

Medlem

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 28-09-2010, 19:13) *
          Men fuckian du frågade ju, kallada oss fegisar om vi inte säger vad vi tycker. Gör vi det så vräker du ur dig vad som helst och blir otrevligt

Att vi här inte tror på det du säger/skriver tål du inte höra. Jag tror i alla fall inte hälften. Och det där med att känna eller träffa kändisar är väl nästan ointressant. Har träffat så många i mitt jobb och genom min sambo så det rör mig inte i ryggen.
          För mig finns det trevliga människor och sen dom där lite mindre trevliga, allt annat är som sagt ointressant.

Elisabeth

Ja visst, jag frågade och fick en massa tokigheter på halsen, men det skakar jag av mig. Detta var rätt intressant att se er att avslöja era tankar. Har haft roligt åt det hela, men några korn fanns där som jag har plockat till mig. Jag försvarar mig inte, det behövs inte och inte heller bryr jag mig om det som ni kallar lögner (ursäkta att jag skrattar åt det). Det är så som min kompis sade efter att läst det som skrevs tidigare, att ge faasen i sandlådeungar, och skit i dom.
          OK. församlingen har fått tala ut, och är nöjda med sina bedrifter så ta nu och beröm er själva för "ett gott jobb" och håll mig utanför det hela. har inte träffat några som jag skulle vilja lära känna och tänker hålla mig utom era åsikter, de som inte stämmer, men tänker på att ge en chans till det som jag kunde ta till mig som kändes att det bör jag tänka på. Slut med denna diskussion. Tackar och bugar!!!!! ..fuchian ..

Redigerat av fuchian: 28-09-2010, 18:54

Citera
          Meriona
          Inlägg 28-09-2010, 18:49
          Länk hit: #98

Gäster

CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 19:44) *
          Ja visst, jag frågade och fick en massa tokigheter på halsen, men det skakar jag av mig. Detta var rätt intressant att se er att avslöja era tankar. Har haft roligt åt det hela, men några korn fanns där som jag har plockat till mig. Jag försvarar inget, det behövs inte och inte heller det som ni kallar ljögner (ursäkta att jag skrattar åt det). Det är så som min kompis sade efter att läst det som skrevs tidigare, att ge faasen i sandlådeungar, och skit i dom.
          OK. församlingen har fått tala ut, och är nöjda med sina bedrifter så ta nu och beröm er själva och håll mig utanför det hela. ..fuchian ..

Jajamen, det blir väl bäst så. smile.gif

Citera
          titti49zon6
          Inlägg 28-09-2010, 18:54
          Länk hit: #99

Medlem
          Antal inlägg: 2 009
          Medlem nr: 5 169

citerar:Ja visst, jag frågade och fick en massa tokigheter på halsen, men det skakar jag av mig. Detta var rätt intressant att se er att avslöja era tankar. Har haft roligt åt det hela, men några korn fanns där som jag har plockat till mig. Jag försvarar inget, det behövs inte och inte heller det som ni kallar ljögner (ursäkta att jag skrattar åt det). Det är så som min kompis sade efter att läst det som skrevs tidigare, att ge faasen i sandlådeungar, och skit i dom.
          OK. församlingen har fått tala ut, och är nöjda med sina bedrifter så ta nu och beröm er själva och håll mig utanför det hela. ..fuchian ..

Redigerat av fuchian: Idag, 19:45

Om det är det du vill så tycker jag att du skall sluta skriva en massa strunt !!! Du beter dig ju som en tjurig unge som inte vill ta åt sig av vad dom vuxna säger. OBS! Jag är en äldre dam som har jobbat med människor i hela mitt liv och har väl aldrig stött på något liknande förr!!!!

--------------------
          Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          fuchsian
          Inlägg 28-09-2010, 19:53
          Länk hit: #100

Medlem

CITAT (titti49zon6 @ 28-09-2010, 19:54) *
          citerar:Ja visst, jag frågade och fick en massa tokigheter på halsen, men det skakar jag av mig. Detta var rätt intressant att se er att avslöja era tankar. Har haft roligt åt det hela, men några korn fanns där som jag har plockat till mig. Jag försvarar inget, det behövs inte och inte heller det som ni kallar ljögner (ursäkta att jag skrattar åt det). Det är så som min kompis sade efter att läst det som skrevs tidigare, att ge faasen i sandlådeungar, och skit i dom.

Redigerat av fuchian: Idag, 19:45

Om det är det du vill så tycker jag att du skall sluta skriva en massa strunt !!! Du beter dig ju som en tjurig unge som inte vill ta åt sig av vad dom vuxna säger. OBS! Jag är en äldre dam som har jobbat med människor i hela mitt liv och har väl aldrig stött på något liknande förr!!!!

Jag bryr mig inte hur gammal du är, men jag har ju skrivit att vissa saker har ni rätt i och det ska jag ta och tänka på. Läste du det???? En sak är konstig, varför enbart på mig, och de andra går på som bara den? Det är lite orättvist fördelad, men om det är så, borde det gälla dem flesta och inte bara mig. Jag fick svaren och har tagit till mig det som jag tror är svårt för er att ta emot och det kan jag låta bli, enkelt. tycker ni att det har blivit för mycket av mina upplevelser, skippar jag dom och ger enkla och ointressanta ord, då borde ingen känna sig åtsidosatt. har jag fattat rätt???? Jag kommer ändå vara på resande fot under vintern, så jag kommer inte ha möjlighet att vara här och det händer ju inte så mycket med växter under vintern att man behöver fråga om det.
          Jag vet med mig att jag är som jag är, men så är jag född och mitt mediala stör, så det har jag lagt undan, utom i bråktråden, där det går att driva med ett skratt. Jag är en annorlunda tjej, men trots det har även jag rätt att finnas till. Nu har vi gått igenom irritationen, vilket jag också har upplevt jobbigt, men jag har ett starkt psyke, annars skulle jag inte vara den jag är. Nog om mig, ville svara på ditt inlägg.. F...

Citera

6 sidor V  « < 3 4 5 6 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 15-06-2026, 03:10

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon