Jahapp. Här sitter jag hemma, ensam. Första natten utan min älskling (som är borta på jobbresa). Är lite smårädd för mörkret om jag ska vara ärlig. Hur i helskotta jag hamnade på youtubes spökfilmer vete fasiken... Filmerna är så jäkla dåliga och visar saker som är lätta att fejka, men visst sjutton blir jag ändå lite nervig. De upplevelser jag själv har haft kan jag inte avfärda lika lätt som det man hittar på nätet. Jag VET ju att jag blir nervig när jag är ensam och börjar tänka i de banorna...

Så varför tittar jag på såna saker?!? Jag måste vara lite dum i huvudet... Ser inte fram emot att resa mig ur soffan och gå upp på den mörka övervåningen, släcka och gå och lägga mig. Usch usch usch.
Lite lustigt är det dock att de upplevelser jag faktiskt har haft över huvud taget inte har skett i sådana här situationer, så jag tycker inte jag borde oroa mig. =) "Mina" spöken (eller vad det nu var) har ju nästan bara dykt upp dagtid! Ja och så en gång på natten, men det försöker jag förtränga. =)
Nej uuuusch, vill inte vara ensam hemma just nu.... hur fånigt det än är så är jag skraj...