Jaha, länge sedan sist och som vanligt blir det bara massa tråkigt skrivande...
Jag är sedan flera år tillbaka sjukskriven (förtidpensionerad, trots ung) pga Fibromyalgi, svår astma, svår allergi som tom nästan tagit mitt liv, diskbråck, magproblem av olika slags, permanenta nervskador i ryggen som förstört mitt ben som även gett att min gnista falnar och jag får psykisk hjälp/stöd och utredning.
Under mer än ett års tid år jag morfin dagligen för det var det ENDA som verkligen hjälpte mig mot min värk och jag kunde fungera nästan som normalt.
TYVÄRR idag så fick jag utav min KÄRA syster höra att jag hade ju bara en massa fritid och bara "glassar runt" och att jag hänger upp mig på saker-triviala som jag ej gör men tydligen enligt henne... Fan vad hon sårade mig! Tror hon verkligen jag gillar att alltid ha sådan värk och smärta att man undrar verkligen varför man egentligen lever. Får jag allergi/allergichock då skall jag bara testa ta det mer som jag ej tål-för sedan gör man det....SÄKERT!
Träffade sedan min mamma och FÖRSÖKTE prata med henne men tji fick jag, MIN syster har det jobbigt-HON kämpar, hon har JOBB osv något som jag borde tänka på

Försökte fråga vad som gav dem rätt i att JAG bara går hemma och enl. dem lever livet? Om man nu kan kalla detta liv

Det ENDA som hjälper mig nu e mina växter men de är bara skit och man får höra dagligen - Men LILLA vän vad tänker du med?!? Sådanhär skit kan du inte hålla på med! Släng skiten!
Mina växter är MINA ENDA vänner och mina drömmar, det e de som får mig att orka min dag så jag kanske, kanske kanske en dag kan få tag i just DEN växten...
Jag har verkligen bara min syster och mamma i livet men just nu önskar jag att de ej fanns...e jag hemsk då? Tänk bara tanken OM jag skulle säga såhär till dem eller försvara mig mer-då bråkar jag och vill bara göra det otrevligt.
FAN jag trodde min familj skulle förstå mig, stötta mig och finnas där för mig men allt jag gör e fel och de får mig att känna mig så så värdelös, dum och korkad...
Fan hade jag haft en enorm plånbok så hade jag bott på botaniska och levt i en djungel och funnit ron i kroppen men nu måste jag slåss för varje tanke jag än har..
SUCK!
Inte undra på man e mentalt störd!!!