Absolut ingen fara Alba, har många gånger funderat på att starta blogg men är ärligt talat för feg-rädd att någon känner igen mig (här hemifrån) och jag blir stämplad...eller att det skulle komma fram MER till min familj. jag fotar redan som en tok

men tack för ditt tips...det hjälper mycket skall jag erkänna. Jag skulle väldigt gärna vilja hänga ut min familj på många sätt men sedan sätter det innötta/inpränta sedan liten att jag FÅR inte visa vad som försegår utåt. Hade man kanske gjort det i tid så kanske jag/vi inte hade varit i denna situation.
(Detta skall jag vara ärlig och säga att det är jag helt säker på, ja att det hade varit bättre/annorlunda då)
Min mamma och syster kan självklart också vara helt underbara men tyvärr upplever jag det allt för sällan. Har jag TVINGAT till mig lite hjälp/råd eller något får jag det snabbt uppkastat i ansiktet-så detta har gjort att jag frågar ej längre-det är ingen idè....blir liksom för mycket tråkigt utav en enkel handling.
Men men nu var jag där då igen, jag skulle nog kunna skriva en bok tror jag...tråkigt jag inte bara skulle få någon respons.
Kram A
ps. kan du kanske tipsa mig om hur man startar en blogg?
CITAT (Klint @ 30-09-2010, 14:32)

Tänker på dej

Tack!

CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 14:34)

Den skulle jag gärna läsa

Uj, era stackare (stort leende bakom dataskärmen) ni skulle aldrig kunna ta er igenom den sidan...skulle bli SÅ mycket

Men en mycket lockande idè, har en MASSA foton på mina olika älsklingar