Tråkigt att erkänna men allt blev som vanligt

Killens storebror (närmar sig 45) och mamma bara MÅSTE ha hjälp-skruva i 4-10 skruv och han skulle sedan få komma hem.....SÄKERT. Jag har slitit som aset för att få i ordning på 3 Billy hyllor från Ikea... DET ÄR INTE LÄTT när man e kort eller bara en person. OCH som envetig jag är så har jag verkligen försökt-tji fick jag, nu har jag så ont igen så jag verkligen gråter...Det kallar jag snygg prioritering. Men men de får igen imorgon för pga av jag ej orkat eller hunnit klart så kan jag ej följa med och ordna tyger till deras husvagn (och jag tyvärr verkar nyckelperson)

OPPPPPSSSS, kunde jag inte det längre. De har bara sig själv att tacka och mig att be om ursäkt för min rygg.
JUST SÅHÄR som sambon LOVADE att det inte skulle bli när de utan min vetskap köpte en husvagn ihop-ja jag e ju tydligen med på ett hörn ändå-UTAN min vetskap som sagt...nä nä det är ERAN grabbar men det ger er ej rätten att skita i mig och bara köra över mig
Hoppas kvällen blir bättre,när jag fått undan en av hyllorna kanske jag kan försöka se lite tv..
kram och ha det gott alla!