CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 21:38)

Jahaa, och det ska komma från dig!!!! Du har väl rullat runt upprepade gånger och inte fått kritik för det, då vet du inte mycket om livet, grabben.
Detta hör egentligen inte hemma på denna tråden MEN...
Jag brukar sällan gå in och fajtas på forum. Jag brukar ta saker öga mot öga.
Hur folk har blivit drabbade av saker i sitt liv är, som Malcolm skriver, ingen tävling. Att kasta ur sig saker som
då vet du inte mycket om livet, grabben är i mina ögon nedvärderande.
Hur kan du veta vad han vet om livet?
Du har säkert varit med om mycket fruktansvärda saker, det tvivlar jag inte på, men att trycka ner någon annan vinner ingen nåt på. Ja, detta är riktat till dig Fuchian. Jag har inte läst annat än roliga och trevliga inlägg från dig tidigare. Visst har jag sett kommentarer från andra om dig men jag har inte brytt mig, förrän nu.
Vad ger dig rätten att lämna sådana sårande kommentarer. Visst fick du dräpande svar tillbaka men vad hade du förväntat dig.
Det är mycket möjligt att du lidit mer än de flesta av oss. Om det vet varken du eller jag. Alla människor känner olika. Det jag kanske lider av kanske nästa som har samma åkomma inte bryr sig nåt nämnvärt över.
Det ger oss ingen rätt att göra sådana påhopp mot någon annan.
Jag hoppas att du inte blir avstängd från forumet för, som sagt, det jag tidigare läst från dig har varit trevligt.