Jag väntar nu på tillfället att gå och köpa det som behövs. den sista shampoon och sedan balsamet för att börja tvätta med.
Någon nämnde on ett vattenlösligt glidmedel fr. Apoteket och jag ska ändå dit i dagarna, så tänkte det att ta i topparna efter behov.
Jag ska lirka med min gubbe på detta, bara byta bort hans shampoo och ge balsam till honom. Han brukar också ha kliande exem i hårbotten lite då och då och då duger mina grejer.
Vore underbart att bli med tiden av med exem och skit i hårbotten och kunna känna mig frächare.
Min fina, äkta olivtvål är redan framblockad, då kanske jag slipper smörja in mig efter dusch, har en specialare som hudkliniken skrev ut åt mig, Acos Mini-Derm, men såg på inneh. att det innehåller massa juks, men har funkat, men brukar inte ta hela kroppen varje gång. Sprayar på rent Aloe Vera, som känns mer behagligt och är likt vatten i konsistensen.
Använder det också utomlands, även att vi inte ligger o steker på playan, men en gång hade jag lite känning av magkatarr och då dricker jag den.
Tänkt va turisterna kollade!!!....

- jag stod upp och spayade min kropp och sedan skruvade jag av korken och tog en "hutt" från flaskan och satt på korken och fortsatte att spraya....

men vem bry sig!!!! ..Fuchsian.....