Jag är ju också med på facebook och har mina inställningar så att bara dom på min vänlista ser mina foton o.s.v. sen väljer jag också att bara lägga till sånna på min vänlista som jag vet vilka dom är.
Problemet med vännerna härifrån är ju då att jag inte vet vad dom heter i verkligheten, ibland ser man ju på gemensamma vänner att det är många odlaiter och då förstår man att det är nån härifrån och trycker på ok. Jag har säkert inte godkänt en o annan vänförfrågan härifrån och det är ju lite synd för pratar vi här kan vi ju prata där också. Men det är ju svårt att veta om man inte skriver att man är odlait, går ju sända ett meddelande i samband med vänförfrågan.
Så är ni inte godkända vänner av mig så skicka igen och skriv att ni kommer härifrån och gärna vem ni är också

lovar trycka ok då.
CITAT (Berith @ 30-09-2010, 11:13)

Ok!

Ska testa och regga mej under dan...
Välkommen!
CITAT (Fny @ 30-09-2010, 11:04)

Å andra sidan är det ju inte värre än att man står i telefonkatalogen eller på eniro eller nån annan stans, eftersom det är DU som bestämmer vad andra får se av det som du väljer att lägga upp. =) Potentiellt kan du ju till en början strunta i att lägga upp någon info om dig själv utöver namnet. =) PM:a mig om du vill ha mitt namn så att du kan lägga till mig på fb, så får du se hur det funkar iallafall. =)
Precis och du får gärna lägga till mig.