CITAT (alle @ 05-10-2010, 01:13)

Men herregud så löjligt! Vad är det för fjantiga regler som säger att man måste gå in femtielva gånger varje dag och kolla av om någon svarat på en tråd man startat? Det är väl inte alla som har tid att sitta hela dagarna vid Odlas forum och uppdatera en gång i kvarten. Men jösses...en del har faktiskt andra liv vid sidan av. Och varför får man inte får starta trådar och sen gå ut och plocka svamp? Skitsnack!
Stackars dig alle som inte kan läsa innantill! När blev mina åsikter regler? Om någon frågar mig en sak, vilket Christa gjorde, så måste jag väl för sjutton få svara vad jag tycker? Hur många av dina 15 inlägg per år i forumet är något annat än elaka? Jag hittade ett undantag som jag citerar nedan och det är dessutom relevant för det du just kritiserade
För några dagar sedan skrev du följande i en annan tråd: "Men jag funderade lite, om man startar en sådan här tråd............ borde man inte ge lite respons till svaren då

Folk kan ju få för sig att deras svar inte var intressanta då när dom inte får någon respons. Bara en fundering."