Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Intentionen med en tråd, Krig leder ingen vart
          alle
          Inlägg 05-10-2010, 00:13
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 90
          Medlem nr: 8 722

CITAT (*Stintan* @ 04-10-2010, 12:45) *
          Jag har nu ögnat igenom Värdegrundstråden och ser rätt många frågetecken som du inte svart på. Istället började du prata om annat t.ex. hastighetskameror och annat. Det är inte bara jag som ställt frågor. Några är #58, #98, #150. Har varken tid eller ork att leta efter fler.

Sen så tycker jag det är trist om man svarar i en tråd och och inte får någon respons från TS. Ibland känns det som om TS skiter i att läsa det man skrivit. Det är ju inte så att vi behöver sitta och starta trådar för att andra ska ha något att diskutera medan man själv är ute och plockar svamp. Startar man en tråd så ska man delta i diskussionen och svara på meningar som slutar med ett frågetecken om inte frågan är ställd till någon annan, anser jag.

Men herregud så löjligt! Vad är det för fjantiga regler som säger att man måste gå in femtielva gånger varje dag och kolla av om någon svarat på en tråd man startat? Det är väl inte alla som har tid att sitta hela dagarna vid Odlas forum och uppdatera en gång i kvarten. Men jösses...en del har faktiskt andra liv vid sidan av. Och varför får man inte får starta trådar och sen gå ut och plocka svamp? Skitsnack!

Citera
          Motti
          Inlägg 05-10-2010, 00:14
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

Jo då jag fattade men tycker det var spydigt skrivet !därav min reaktion.Jag sitter inte här och läser 30 till 40 inlägg bara för att "haja"eftersom så många trådar här alltid ballar ur till något som inte tråden handlade om från början !Och så tycker jag personligen att det är alldeles för många så kallat "bråktrådar " här som hela tiden tar upp "trollen" dom som sabbar för andra.Och nu inser jag att jag hamnade i en sådan tråd igen och det gillar jag inte alls eftersom ingen någonsin bemödar sig om att ha koll.Det har väl smittat av sig på alla här .Därmed inte sakt att du hör till dom som "bråkar "inte alls flirting.gif nä nu vet jag inte om jag gillatr Odla längre !alldeles för mycket tjafs istället för att ha trevligt och roligt confused.gif inte kul att hela tiden bli missförståd av dom som inte vill förstå.

Citera
          silos
          Inlägg 05-10-2010, 08:22
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

CITAT (Rihane @ 03-10-2010, 23:29) *
          Dom är unika liksom dom som svarat dom båda. Har sett liknande svar till Silos från fler än en. Minns ärligt talat inte om du var en av dom som svarade Silos därför sa jag inte i klartext att du hade gett ett sånt svar, skulle kunna kolla upp det men föredrar att tro på det du säger.

Trodde svaren Silos fick var pga en annan skribet men börjar undra hur det egentligen ligger till. Ganska viktigt för mig att få klarhet i det men det får jag väl med tiden.

Har svårt att förstå Christa ibland(inte menat som kritik till Christa) så jag såg inte att hon ställde frågan du ärligt försökte svara på.
          Du såg en fråga som inte jag såg.

Fult av mig att dra in Silos i detta och jag ber henne om ursäkt för det.

Det är okej! kompiskram.gif

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 05-10-2010, 08:25
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (alle @ 05-10-2010, 01:13) *
          Men herregud så löjligt! Vad är det för fjantiga regler som säger att man måste gå in femtielva gånger varje dag och kolla av om någon svarat på en tråd man startat? Det är väl inte alla som har tid att sitta hela dagarna vid Odlas forum och uppdatera en gång i kvarten. Men jösses...en del har faktiskt andra liv vid sidan av. Och varför får man inte får starta trådar och sen gå ut och plocka svamp? Skitsnack!

Stackars dig alle som inte kan läsa innantill! När blev mina åsikter regler? Om någon frågar mig en sak, vilket Christa gjorde, så måste jag väl för sjutton få svara vad jag tycker? Hur många av dina 15 inlägg per år i forumet är något annat än elaka? Jag hittade ett undantag som jag citerar nedan och det är dessutom relevant för det du just kritiserade wacko.gif

För några dagar sedan skrev du följande i en annan tråd: "Men jag funderade lite, om man startar en sådan här tråd............ borde man inte ge lite respons till svaren då confused.gif Folk kan ju få för sig att deras svar inte var intressanta då när dom inte får någon respons. Bara en fundering."

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 05-10-2010, 08:32
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (Motti @ 05-10-2010, 01:14) *
          Jo då jag fattade men tycker det var spydigt skrivet !därav min reaktion.Jag sitter inte här och läser 30 till 40 inlägg bara för att "haja"eftersom så många trådar här alltid ballar ur till något som inte tråden handlade om från början !Och så tycker jag personligen att det är alldeles för många så kallat "bråktrådar " här som hela tiden tar upp "trollen" dom som sabbar för andra.Och nu inser jag att jag hamnade i en sådan tråd igen och det gillar jag inte alls eftersom ingen någonsin bemödar sig om att ha koll.Det har väl smittat av sig på alla här .Därmed inte sakt att du hör till dom som "bråkar "inte alls flirting.gif nä nu vet jag inte om jag gillatr Odla längre !alldeles för mycket tjafs istället för att ha trevligt och roligt confused.gif inte kul att hela tiden bli missförståd av dom som inte vill förstå.

Vilket var spydigt skrivet?

Det är väl inte konstigt att det blir bråktrådar om man gör som du nu gjort d.v.s slänger ur dig underliga kommentarer mitt i nätterna som inte har med ämnet att göra.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 03:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon