CITAT (Moroten @ 01-11-2010, 14:51)

Jag kan förstå Fuchsians tvekan att våga villa visa något här. hur många på odla forumet kan egentligen något om konst????? En erfaren och kunnig konstnär som fuschian verkar vara behöver inte era omdömen för fuschian kommer kanske bara bli missförstådd av alla potatisodlare här som inte har något konstsinne.
det finns väldigt många här som är väldigt kunniga om konst och konsten olika former.
jag själv är ingen expert men väldigt intresserad. och är ett av dom ämnen i skolan jag var bra i och gick extra kurser i. så när det gäller konst är jag intresserad och inte helt bakom flötet men heller ej expert.
sedan potatisodlare eller ej så har många sinne för konst. åtminstone vet vad man gillar. alla är vi inte döda stenar. eller är morotsodlare mer sinnade för konst än dom som odlar potatis ?
sedan är det ju uppenbart att denna nya medlem varit här innan och vet nåt, imed att den vågar tracka ner på andra personer.
CITAT (herkules @ 01-11-2010, 14:58)

jag tycker inget särskilt, jag frågade vad du menade med dina alternativ och om du eller någon annan villkorar vistelsen på odla.nus forum.
vem bestämmer vad som är befogad kritik?
jag tänker att kritik har väl fuchsian fått så det räcker och blir över, har något förändrats?
det kanske ligger något i det där att man kan inte förändra andra människor, bara sig själv.
det jag menade med mina alt är det jag skrev, och jag är ingen som bestämmer hur det ska vara. men det är vad jag tycker f har som alt. mer än så är det inte med det. mycket av det jag skrev borde också vara för f själv vara bra såväl som för andra.
ingen bestämmer vad som är befogad kritik, däremot tycker jag nog många har haft det och andra kanske inte haft. men visst det är ju upp till personen själv och se kritik olika.
min ev kritik var inte menat av ondo.
Redigerat av flaxss: 01-11-2010, 14:59