Jag är med i en drös forum men det är inte många som jag för tillfället är särskilt aktiv i. Är lite av en periodare på forum, bloggen och Facebook.
I flera av forumen, de flesta faktiskt, så har jag Katie som nick. I ett par forum använder jag mitt eget namn.
Jag har träffat på en del forumbekanta från olika forum. När jag läser deras inlägg och profil mm så får jag ofta en bild i huvudet om hur personen ser ut. När man sen möter personen i fråga så får man ibland en chock.
Här har man gått i ett par år och haft en bild i huvudet om hur personen ser ut. Inte sjutton såg den ut så. Även folks röster kan jag sätta ihop med en bild av hur personen ser ut och inte hundan låter de som jag trodde.
Jag har förstått att det finns ett gäng odlingar här i mitt område och det är inte omöjligt att jag träffat dem i nåt sammanhang. Det skulle inte förvåna mig alls om jag pratat med några på tex Bondens dag och andra evenemang. Jag brukar vara med på ett hörn som utställare och där träffar man otroligt mycket människor.
Jag har väldigt svårt för att känna igen ansikten, synen är kass (minnet är inte på topp det heller), så skulle vi träffas och jag inte känner igen dig sedan... Ta inte illa upp, jag är verkligen jättedålig på ansikten. Vissa kan fastna men det hör inte till vanligheterna.