Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Solen skiner, i mitt hjärta och i sinne
          silos
          Inlägg 05-11-2010, 10:35
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

En underbar morgon mötte mig då jag gick med mina hundar på den första morgon promenaden! biggrin.gif
          Solen sken och Farbror Frost hade varit framme,men inte hade jag kameran med mig duh.gif
          Det fanns mängder, vackra gnistrande frost kyssta blad överallt. tummenupp.gif
          Kommun arbetare hade ännu inte hunnit blåsa bort allting....

På kyrkogården kan jag knappt gå för där brummar maskinerna så mycket att de döda måste vända sig i sina gravar.....

Men i skogens famn är det allra skönast,fastän bilarna hörs en bit därifrån.Utan bil eller körkort kommer jag inte till skogar som finns långt borta från stora hårt trafikerade vägar.
          men men det är som det är...så länge jag kan ta mig till Långberget och den lilla skogen där är jag lycklig och nöjd! bravo.gif

Vi har större skogar inte så långt härifrån,men inte vågar jag gå dit eftersom det finns både älgar och vildsvin i dessa skogar och min dotter blev jagad av en älg för ett par år tillbaka.

Nu måste jag bara ta påtå och så måste jag städa och diska. yahoo.gif

En underbar dag önskar jag er allihoppa! smiley_small_hug.gif
          Bifogad bild

Bifogad bild

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 15:32

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon