Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Fick sparken
          Samsara
          Inlägg 10-11-2010, 23:14
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 633
          Medlem nr: 8 160

Jag har inte fått sparken, jag letar jobb. Men min kompis fick sparken idag från sitt jobb pga att hon inte pratade med sina arbetskamrater så mycket som dem ville. Hon har försökt sen 3 månader tillbaks att försöka komma in i gruppen där hon jobbar men det är svårt att utveckla ett samtal när personerna bara säger ja, nej, kanske. Hur ska man utveckla detta? Detta ledde till att hon idag fick sparken för att hon inte var social och då funkade det inte mot kunderna, för hur skulle hon kunna prata med kunderna om hon pratade så lite med medarbetarna? Hon föredrar att prata med kunderna istället för med gruppen hon pratar med. För att kunna knäcka henne totalt frågade hon hur social hon var när hon var hemma, hon förklarade vad hon gjorde på fritiden (bland annat ställer ut råttor) men enligt chefen var det inte alls socialt och hon skulle se sig om efter ett ensamt jobb, dem kunde hjälpa till med rådgivning så hon hittade rätt jobb. Hon har precis avslutat en tuff utbildning till det hon jobbade med nu som pågick i två år, hade detta inte varit rätt jobb så hade hon hoppat av efter 6 månader på utbildningen. Men hur kan en chef ge en anställd sparken för att dem inte är tillräckligt social med kollegorna?

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 09:41

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon