CITAT (Christa @ 23-11-2010, 18:45)

Minns ni vad som var syftet när jag strtade den här tråden? Jag satt och skrev och för att kunna formulera mig på ett bra sätt så skulle jag behöva veta hur dom inte var så engagerade i frågan tänker och funderar.
Hur många som svarat i den här tråden har gjort det för att hjälpa mig med det? Hur många tror ni vill skriva i tråden när Stintan säger att jag har jag sagt att Svensson är dum i huvudet?
Jag blev vid ett annat tillfälle anklagad för att slänga ut frågor och korsförhöra. Vem är det som korsförhör vem?
Tycker ni att ni har hjälpt mig att uppnå mitt syfte med tråden?
Christa det jag markerat i din text ovan är ren lögn! Jag ställde denna fråga: "Varför tror du att medelsvensson är så okunnig?" Ställde frågan eftersom du tydligen tyckte att vi som svarat i tråden var för pålästa. Kom inte och påstå att jag sagt något om dum i huvudet.
Om det är mig du menar som anklagat dig för att slänga ut frågor och korsförhöra så är det också en lögn. Jag har sagt att du ställer motfrågor istället för att svara på frågor. Och jag efterlyser fortfarande svaren!
Nej du har säkert inte uppnått ditt syft med tråden annars skulle du inte ställa frågan. Varför du inte uppnått syftet tycker jag att du ska fråga dig själv. Själv tror jag att alla bara i all välmening skrivit i tråden eftersom ämnet intresserar.
Redigerat av *Stintan*: 23-11-2010, 19:24