Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ny hemsida är tydligen på gång, undrar om det kommer att hända något med Forumet?
          Aqvakul
          Inlägg 23-11-2010, 16:55
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

CITAT
          Nu i november är det 13 år sedan vi påbörjade arbetet med Odla.nu och sajten lanserades i mars 1998. Då var det bara Ingemar och jag och arbetet sköttes på fritiden. Odla.nu fick snabbt många besökare och efter några månader började även Sylvia arbeta med Odla.nu. Under de första åren var det mest en fritidssysselsättning för oss men sedan 2002-2003 har vi arbetat heltid med Odla.nu. Några andra personer har periodvis bidragit med artiklar och svarat på frågor men fram till i år har vi tre gjort det mesta med hemsidan men nu är det förändringar på gång. I början av 2010 anställde vi en programmerare för att utveckla nya funktioner till hemsidan. Vi påbörjade då också arbetet med att ta fram en ny design till hemsidan. Detta arbete pågår för fullt och förhoppningsvis ska den nya hemsidan vara klar till årsskiftet eller i början av 2011.

När vi lanserar den nya sajten vill vi att det ska hända mer med snabbare uppdateringar, mer innehåll, fler tävlingar och annat kul för er läsare. För att lyckas med detta har vi precis anställt en person som kommer att ansvara för innehållet på hemsidan.

Katarina Kihlberg heter vår nya redaktionschef och hon har lång erfarenhet av både skrivande och trädgård. Katarina har sedan tidigare en trädgårdsblogg där hon delar med sig av en massa tips. Läs gärna i den så får du även veta lite mer om Katarina. Bloggen hittar du här.

Framöver kommer det alltså vara fyra som arbetar med hemsidan och jag ser med spänning framemot lanseringen av den nya sajten och hur den kommer att utvecklas tillsammans med er läsare. Jag kommer att fortsätta skriva i nyhetsbrevet precis som jag gjort i alla år. Har du önskemål om nytt innehåll på hemsidan, önskemål om artiklar vi ska skriva, förslag på samarbeten eller något annat så skicka gärna ett mail till Katarina på adressen katarina@odla.nu.
          Ha det bra tills vi hörs nästa gång!
          Göran Carlsson

Ur Nyhetsbrev från Odla idag....

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 05:43

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon