CITAT (Christa @ 01-12-2010, 10:03)

Om du menar att hon inte fick svar på exakt datum för diagnos så tycker jag dels att det inte är relevant för diskussionen och dels att hon faktiskt inte har med det att göra. Det finns gränser för hur mycket av mitt privatliv jag lägger ut på nätet. Jag tycker jag har varit öppnare än de flesta och att jag egentligen berättat alldeles för mycket redan.
Skulle du själv vilja lägga ut exakt vad du har för diagnoser och när du fick dom med mera?
På vilket sätt tycker du att det har relevans för diskussionen?
Frågade hon efter exakt datum? Det har väl en viss betydelse om det var för några månader sen eller ett par år med tanke på att man kanske måste äta den ena eller andra kosten ett tag för att kunna se eventuella resultat. Kanske inte helt relevant för just den här diskussionen men dina trådar tenderar ju att gå in i varann så det är kanske inte så konstigt att frågan ställs.
Nu slår du bakut och säger att hon faktiskt inte har med det att göra men du är ju själv väldigt snabb på att fråga andra
ungefär samma sak. Du vill dessutom ha exakta svar. Därför har det också en viss relevans. Varför frågar du om saker som du själv inte skulle vilja svara på.
Om jag nu hade haft diabetes eller något annat och det konstaterats nån gång på sommaren 2008 hade jag inte haft några problem alls med att tala om det.
Jag ställde frågan till dig för att du kanske skulle förstå varför jag tjatat om att du inte svarat på mina frågor. Vore det då inte ärligare att du sa att du inte vill svara på frågorna istället för att svara något som ingen frågat om och sen hävda att du svarat och att vi missförstår dig?