Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Är du också trött jämt?, Här ska vi tipsa varandra o pigga upp oss;>
          Bee
          Inlägg 12-12-2010, 23:51
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 2 496
          Medlem nr: 7 002

Jag håller med alla er som pläderar för promenader. Det gör susen för både kroppen och knoppen. Visst spelar åldern in när det gäller normal trötthet, även om man inte vill erkänna det. Idag fattar jag inte hur jag hann med allting för 25 år sen. Heltidsarbete, tre barn, hus, mm. Allt hanns med.
          Nej, sånt funkar inte idag. Dessutom har jag lärt mig att inte säga tex "jag måste stryka den där högen". Tröttheten infann sig vid blotta tanken. Så jag bytte ut "måste" mot "behöver". Och si - då infann sig frågan - behöver jag verkligen stryka detta? Svaret blev att skjortor stryks av den som skall använda skjortan. Jag har använt många polotröjor och jumprar sen dess smile.gif Den lilla jäkeln på axeln tröttnade och gav sig av.
          Trötthet känner jag dock fortfarande av ibland. Mest av att vara inaktiv.
          Så ut och sniffa frisk luft - det är mitt bästa tips!
          Och särskilt till trådskaparen: Gör saker som du blir glad av! Ditt jobb måste vara oerhört krävande och dränerande så försök hitta saker som gör dig glad och ger dig energi smile.gif

--------------------
          Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 17-10-2025, 21:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon