Medlem
Antal inlägg: 1 988
Medlem nr: 497
Vi kan ju inte vara dom enda i hela detta stora universum tror jag....
När såg du senast ett stjärnfall?
--------------------
************************************************************ Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.
Medlem
Antal inlägg: 1 339
Medlem nr: 36 571
Nähä, det finns fortfarande brister och saker som inte kan förklaras gällande Bigg Bang och hur saker passar in. Det är ju fortfarande klassat som TEORI och inte fakta. Ja, jag tror det kan finnas andra förklaringar ja, men avskriver heller inte Big Bang som teori. Tycker hela grejen ju är väldigt svårgreppad.
Medlem
Antal inlägg: 15 810
Medlem nr: 2 558
För ett par veckor sedan men inte på någon högmässa eller så utan bara för att det är så vackert i kyrkan. Satt en stund och lyssnade på körrepetition.
Medlem
Två somrar sedan, tror jag. Det var iallafall när min "lillasyster" konfirmerades.
Sitter och kollar på Queen-klipp på youtube från när de spelade på Live Aid. Kommer du ihåg hur du reagerade när det offentliggjorts att Freddie var död?
Medlem
Självklart ska alla ha rätt att uttrycka sina åsikter, däremot kommer jag aldrig att respektera alla åsikter. Jag respekterar att folk har åsikter, men det är inte alltid jag respekterar åsikterna i sig (till exempel gällande homofobi och rasism).