Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Ja då !är så himmla mörkt här i byn så man måste ha det eller ficklampa annars hittar man inte soptunnan ;)vi fick två keppsar från en kompis som jobbar på Fortum där i är det lysdioder i skärmenkanten skitbra när man är ute och går på kvällarna ,fler borde sälja sådana bra när man fiskar kräfftor också !
Har du pippi på ljuslycktor och sånt ute och inne ?
Medlem
Nja beror ju på Malcom ! är du trött ? är du skitig ? eller inget av dom ! ja då kan du sitta vid datorn en stund till Själv sover jag så jäkla dåligt så det kvittar hur länga jag är uppe .
Medlem
Försöker men för det mesta fungerar det inte eftersom min man reser en hel del ,är inte han hemma så äter jag fetsnålt och mycket grönsaker, ta lite dagen som den kommer .
Medlem
Ja en så där 27 stycken men i år är jag lite kluven i den frågan man skickar till folk som man inte har någon kontakt med längre och det känns lite idiotiskt om man inte hörs av annars .
Medlem
Antal inlägg: 8 739
Medlem nr: 43 937
Jo, i alla fall när jag inte har skickat ett endaste julkort. Fast en del år blir det varken kort, mejl eller sms. Inte så viktigt tycker jag, bättre att träffas.
Skickar du nyårshälsningar?
--------------------
Livet är härligt när man kan njuta av frukostkaffet till fågelkvitter och dofterna från kryddodlingen.