CITAT (KRT @ 03-01-2011, 07:47)

Hur bibehålls grobarheten hos fröerna?
Det brukar inte vara några problem min erfarenhet är att de håller några år
CITAT (cbe @ 03-01-2011, 11:49)

.... Får jag din adress så skickar jag över några....
Tusen tack! fick fröerna i dag
CITAT (Irene_L @ 03-01-2011, 22:22)

Jag såg att du hade känguruäpplefrön.....blink,blink....förra året blev det inga känguruäpplen hos mig så jag har inga såna frön

Hej Irene vad kul att se dig och naturligtvis har jag frön till dig. Skickar så du har till veckan
CITAT (malin72 @ 04-01-2011, 15:46)

hej på er alla
det va så pass länge sedan jag var här inne så jag har nästan glömt hur man skriver...
men nu är jag snart igång...kan inte hålla mig i år och självkart blir det penseér!...så hyllorna står stadigt kvar trots 1 år utan någon sådd...
bilder på dom små liven kommer väl snart?? Visst Ladyn och ni andra...
Ja visst Malin kul att se att även du är på G
CITAT (fuchsian @ 06-01-2011, 10:28)

Hej alla,
Jag såg att ni andra har skickat efter era fröer fr. 2 olika ställen. Om det är så att ni kan ge bättre hjälp till mig, så för mig spelar det ingen roll varifrån jag skickar efter dem.
Hej fuchsian Min teori är att vi beställer där våra ögon blir frestade Därför kan det bli från lite olika ställen. I allafall jag är sådan att jag beställer frön som jag ser och är lockande i stort sett oberoende från vilket företag det är
CITAT (Margith @ 06-01-2011, 12:37)

Nu är jag också på G!
Men i de 2 fröpåsar som jag köpt, fanns det ju knappt några fröer
Är det någon av er som fick lite fröer över och kan tänka sig att sälja de till mig? Det spelar ingen roll hur de ser ut, bara det är penséer. Egenplockade fröer går bra också...
Skall se vad jag har
CITAT (kerstin z5-6 @ 07-01-2011, 12:22)

väntar på så jord... sen ska jag så lite penseer jag med!

Härligt kerstin!
Ja detta blev ett annorlunda inlägg men jag har haft strul med internet uppkopplingen och svar som jag postat tidigare har tydligen försvunnit men nu är jag här Kul att se att vi är så många i tråden

För min del började plantorna att gro i förrgår så just nu ser det ljust ut. Håller nu tummarna för er att inte sorgmyggen förstör era sådder eller som man skall säga SKIT SÅDD på er alla

om ni förstår vad jag menar